Vad gör ni just nu? (2023)

Vad använder du för källa? Kör själv Usenet (och Sonarr som plockar), brukar komma dagen efter. Kollar dock live på Viaplay. :slight_smile:

Jag svarade förut men det blev flyttat till Fildelningstråden :slight_smile:

Jo man drog ju i sig hembränt och Del Monte ananasjuice som om det var vatten. Smaken gav man fan i, det skulle ju ut och sviras. :joy::joy::joy:

Vi hade en färgblind polare på den tiden som vi ofta hjälpte med groteska färgkombinationer på hans klädsel. Vi hade skitkul och han fattade aldrig varför brudarna aldrig stötte på honom. :joy::joy:

Fint ska det va!

1 gillning

Av allt du skriver så är det detta som är svårast att smälta :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Hittar inte svar på det i den tråden, så du får posta det igen. :slight_smile:

Hm märkligt måste varit i en annan tråd. Torrentday, Torrentleach, IP Torrent.

2 gillningar

Hur snabbt dyker det upp på dessa?

Testa, vill minnas att det var riktigt gott.

1 gillning

Japp, kom i plåtburkar.

1 gillning

Klart det är.

1 gillning

Oj den var svår att svara på. Jag brukar alltid att titta dagen efter loppen gått så det beror ju helt på tidsskillnaden. Men det dröjer inte många timmar för det är tydligen prestige i vem som kommer ut först.

1 gillning

Verkar vara lite likadant som med Usenet då, fast där dyker det alltid upp först enligt min erfarenhet.

Ja det gör det väl om det beror på någon teknisk teknikalitet vet jag inte. Har aldrig satt mig in i Usenet för det jag använder fungerar så bra.

1 gillning

Same, same but different. Förmodligen. Bara det funkar. :slight_smile:

Njae inte riktig. Beror helt på vilken automatisering man använder. Den jag kör med fungerar "bäst" med torrent.

bit-hdtv är ganska stabil också

Det är bra att den fungerar för dig. :wink:

1 gillning

En lördag då vinglaset fyllts på tills man tappar räkningen. :wine_glass:

1 gillning

Då är väl bara springnota alternativet? :joy::joy:

1 gillning