Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Verkligen! Då förstår du min reaktion :smile:

1 gillning

Den senaste cyniska verksamheten Onecoin säger ju allt. :face_vomiting:

Ja verkligen.

9 år sedan idag. På den tiden man köade för en iPad. :joy:

9 gillningar

Tar en kopp i solskenet :coffee:


Underbart skönt.

8 gillningar

Surtit och svurit en stund innan man läste detta…

Funderar på om Amazon.se skickar prylar med UK-kontakt när det framgår att den skickas från just UK???

1 gillning

Det kanske följer med EU-kontakt kom jag att tänka på. Kontakten kommer med lösa pluggar som man sätter på och då kan man ju tänka sig at de ski jar med en EU och en UK-Kontakter.

Drar igång Euro Truck för första gången på länge :truck:

5 gillningar

Let’s do this!
Drömmer mig bort till Bhutan.
bild

8 gillningar

Dit vill jag verkligen resa!

Ja! Eller hur. Just Bhutan är ju lite speciellt eftersom dom bara beviljar ett visst antal turister per år.

Speglar mig i gnistregnet från platina tavlan. :joy::joy:

10 gillningar

Fick precis denna bilden av frun som åkte iväg för att köpa Kremlor. Sista dagen i år på det bageriet. :grimacing::joy:

2 gillningar

Är inte kremlor ett släkte svampar?

2 gillningar

Typiskt Göteborg! :laughing:

Får hoppas att du slipper diarré av er variant.

Upptäcker att jag inte handlat på eBay på minst 6-7 år. Beställde en grej och såg att min gamla adress med mitt gamla mobilnummer ligger i systemet. Hörde av mig till säljaren som sa att de inte kan göra något då det redan är upphämtat. Vad är utsikten att Få ordning på detta hos DHL tror ni?

DHL i Sverige kan inte hjälpa till då det verkar som att det kommer vara PostNord som hanterar paketet i Sverige. Får vänta till spårningsnumret fungerar. Annars är man väl blåst på det här.

Det går att ändra hos DHL. Dock kostar det 200;- i Sverige, vet inte varifrån det skeppas men kostar säkerligen något liknande där. Nog därför säljaren säger att det inte går att ändra.