Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Kastade mig in på Bilias hemsida. Får då frågan om jag för en billig penning vill ha hjulinställning. Är det värt att kosta på en (nästan)ny bil?

Men affärerna ser ut att rulla på :joy:

1 gillning

Känns det bra och däcken ser ok ut så är det bättre att låta frugan shoppa för de pengarna. :joy:

Då blir det en hjulinställning… :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 gillningar

Har du ingen sådan där fin vagn som lyfter hjulen åt dig, för att spara ryggen?
Jag såg en sådan i bruk hos Volvo förra året, verkade vettigt.

1 gillning

Hur tror du han håller vikten? Inte är det med någon vagn som lyfter hjul ialllafall. :joy:

2 gillningar

Binnikemask?

1 gillning

Lång tid i duschen efter en sådan dag :wink:

1 gillning

Har hjullyft på däckmaskin men allt sånt där gör tyvärr det hela mycket krångligare & mera tungrott. Så man använder det inte fast man vet att man bör.

3 gillningar

Får upp en tråkig ruta. Även om jag tänker att det inte spelar så stor roll. Om nu inte datorn lägger av mitt under tillverkningen av den nya säkerhetskopian…:man_shrugging:

Näe, det tar en minut extra som man känner man inte har.

1 gillning

Det blir många minuter varje dag och så får man ingen massage av frugan om man kommer hem i nyskick. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Promenerar hem och ser polisbilar, hundförare och helikoptrar.

Går ju inte trycka gilla på det där. Tråkigt. Och illa såklart.

Jag märkte ingenting förrän jag såg blåljus och en större polisbil med hundförare. Brusredusering stänger även ute ”buset” i Högdalen.

Har ändå aldrig känt mig otrygg i de här trakterna. Inte i Rågsved heller, där sonen gick på förskola innan vi fick möjlighet att byta till en förskola i närområdet.

3 gillningar

Sitter i en taxi påväg in till jobbet, viktig dag på jobbet med livesändningar som vi skall rodda för staben. Håll tummar och fötter att tekniken inte sviker sig idag för mig :cold_face:

7 gillningar

:grimacing:

Deklarerat!:white_check_mark:

1 gillning

Hatar MS och deras halvfärdiga och skakiga tjänster. Men går bra än så länge. Lite panik i början men nu flyter det på :ok_hand:

Ni får köra över Zoom annars:

1 gillning