Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Klart är magen full och det finns mer på bordet så funkar ju alltid 2 fingrar i halsen. :joy::joy: Det har man gjort mer än en gång på julbordet. :joy::joy:

Väntar.

5 gillningar

Du får beställa mcd appen så slipper du vänta , oftast :slight_smile:

men har de inte hemleverans?

1 gillning

Installerat grindr hör jag…

3 gillningar

Frulle.

7 gillningar

Laddpaus i Ljungby

7 gillningar

Det va det minsta fika jag fått… @RolexJocke du hade blivit arg :joy:

1 gillning

Vissa ställen är ju svartlistade. Ljungby är ju ett ställe man vill passera kvickt, vet inte om det är så fortfarande men tidigare tränade polisaspiranterna där. Körde man runt i halvhäckiga bilar ville man inte bli utsatt för kontroll där. :joy::joy:

Haha jag behövde dock ladda bilen. Här finns dock förströelse i form av allehanda matställen och större affärer såsom Biltema mfl.

1 gillning

Frulle

10 gillningar

Fan vilka snygga proteser de gör nuförtiden. :joy::joy::joy:

1 gillning

Du gräver ju långt i den påsen. Så det kan inte var mycket till frukost med dina mått mätt :wink:

Severyd´s intagslag är att man börjar alltid i botten. :joy::joy:

Hela påsen ska väl ändå tömmas, man vill ju inte gå runt hungrig.

Det här en sådan där underbar extradag. Kom hem från sportlovstripp i torsdagskväll men hade semester även igår. Alltså kändes gårdagen som lördag och tada… idag är det lördag igen…:v:

3 gillningar

Du köpte ett par AirPods Max till slut?

Och United förlorar inte förrän i morgon så du kan hålla uppe humöret hela lördagen. :innocent:

Väntar på mitt flyg…
Någon som känner igen denna lounge?

1 gillning

Lite så, faktiskt. När man tänker på matchen idag är det avslappnat och glädjefyllt, imorgon oroligt och nedslaget…:man_shrugging: