Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Ser att vi beställer med 16 GB RAM, inte fjuttiga 8 som den kommer med som standard. Så verkligen Eliiiit…:grin:

Jag har dock inte koll på hur bra skärmen är, det är bortom min kompetensnivå…:sunglasses:

Bara hoppas att den är tillräckligt Elite för att hantera dina Airpods Max :slight_smile:

2 gillningar

Så bra är nog ingen Windows… :sunglasses: Därför har jag köpt Jabra och MS Earbuds… :sweat_smile:

3 gillningar

Blev orolig där ett tag…:sweat_smile:

1 gillning

I min nya dator satt det en i7. Vi skulle få i5. Jag är nog särskilt utvald…:+1:. Eliiiit…:grin:

1 gillning

Hoppas du har glasögon. En polare till mig höll på blind av sin Elitebook typ 2014. De hade inte bakgrundsbelysta tangentbord. HP löste det med en liten lampa som flippade ut bredvid webcamen när man behövde ljus. Denna lampa sprätte iväg och träffade honom i ögat :rofl:
Den Elitebooken var i särklass det sämsta jag någonsin använt.
hp-elitebook-nightlight_20101107112455

Hoppas han klarade synen

1 gillning

Wtf… DEt är ju inte Eliiiit…:sweat_smile:. Som tur är har jag inte den lösningen på min.

1 gillning

Jodå, det är ett återkommande skämt mellan oss det där haha

Någon mer med Swedbank/Sparbankerna som inte kommer in i appen eller internetbanken?

@Erik jobbade inte du där? :thinking:

Samma här. Funkade inte igår förmiddag heller. Idag fick jag SSL-fel i appen.

1 gillning

Såg det! Slängde iväg en tweet till dem, hoppas på svar! :slight_smile:

Igår var det DDOS attacker misstänker att det är det som fortsätter idag men vet inte.

1 gillning

Hämtade ut elbilen som jag ska få låna i en vecka :grin:

12 gillningar

Kul! :grinning:
Planerat någon längre testtur?

Nu dusch

8 gillningar

Bra tempo där! :+1:

1 gillning

Fy fan vilken fart, jag lufsar runt jävligt mycket långsammare! :sweat:

1 gillning

Det brukar inte gå så fort :sweat:

Ingen dålig bpm där, ta det lugnt med pumpen :slight_smile: