Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Mer än vad jag hade haft om jag bott själv… #slopajulen :christmas_tree:

1 gillning

3,5a och snöbollar :ok_hand:t2:

9 gillningar

Testade iPhonen med Loupe System luppen monterad. Taget på frihand, kan nog bli bra med stativ och lite träning. Direkt från luren, så ingen editering är gjord.

9 gillningar

Gick all in i år… Lite wild and crazy

3 gillningar

Testar kvällsfoto i McD kön. bild

5 gillningar

Bad är det för en liten GPS-pryl du har där nere i mittkonsolen?

Dricker öl och sätter ihop en spellista med musikvideos. Man måste ju hitta nåt positivt med -music :man_shrugging:t3:

2 gillningar

Undrade just detsamma…

@RolexJocke

Den håller koll på fartkamerorna.

https://www.tmobilteknik.com/trafikassistent-light

2 gillningar

Sådär, julpyntet klart.

4 gillningar

Vad gör den bättre än Waze?

Inte en aning. Köpte denna för några år sedan då jag passerar 6 kameror 2 gånger om dagen då den som är inbyggd i min navigator i bilen inte är helt pålitlig. Fungerar perfekt och kostar mindre än lägsta bötesbeloppet. Uppdatering utan kostnad och ingen abonnemangskostnad är ju inte att förakta heller.

Bäst/billigast är ju att slå på farthållaren på rådande hastighetsbegränsning :wink:

1 gillning

Givetvis är det så men det är ju alltid bra att gardera sig om man är ouppmärksam.

Nuförtiden är det så många olika hastigheter att hålla reda på. Det var enklare när det i princip bara var 50 och 30 i städerna. Nu känns det som att de hinner ändra hastigheten någonstans innan man skall åka hem :face_with_raised_eyebrow:

Hur monteras den på telefonen?

Ska du ha den på telefonen så är det väl dubbelhäftande tape som gäller. :joy::joy::joy:

Första julskinkan i år till frukostmackan.

8 gillningar

Frulle…

6 gillningar

Du kan inte lura i oss att du åt en macka. :wink:

1 gillning