Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Man är ju i alla fall minst normalbegåvad så jag kommer inte föreslå det igen…:grin:

1 gillning

Det är ju nästan som att kör en i3. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

… vem tror du jag köpte i3an till?.

Din fru som sedan gav dig blicken. :joy:

1 gillning

Vi hörs om en månad! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 gillningar

Moped eller bil?

Men älskling, är inte e-tron lite svår att parkera :grin:

Blir nog inget skoj den kvällen :sweat_smile:

jeapp… eller mer att den andra bilen alltid var borta på morgon och det underförstått blev så att jag tog i3an.

haha med tanke på att hon ska köra 10*2mil i 50c värme varje dag så tror jag inte denna är en option.

Drömmer att jag är @Stefan_Sandstrom :grinning::grinning::grinning::grinning:

2 gillningar

Känns det inte som att han håller på att landa på heeelt fel ställe…?:sunglasses:

2 gillningar

Dottern är i extas här hemma som nu har ett eget PS4 och XB1. Game on! När pappa levlar upp får dotter plocka upp resterna :joy:

8 gillningar

Det ser ut som han landar någonstans där passagerarna börjar äta upp varandra till slut.

1 gillning

Hoppas inte @RolexJocke är en av passagerarna! :joy::rofl::rofl:

1 gillning

Jag kör. :joy::joy:

Undrar hur det fortfarande är möjligt att detta album dyker upp på min frus nya telefon. Hon kör inte Music och det har tagits bort på henne förra mobil också.

Sedan jag bytte telefon eller om det iOS 14 har viruset vaknat igen. Nästan varje gång jag startar bilen… Vet inte var viruset legat gömt, trodde jag gjort allt man ska göra för att få bort det…

1 gillning

Tänk att det kunde ändå varit värre, det kunde varit Håkan Hellström… :slight_smile:

Varje gång man sätter sig i bilen: ”Ge mig arsenik, pa pa pa …”

1 gillning

Mind playing tricks on you!:exploding_head:

1 gillning