Vad gör ni just nu? (2019–2021)

15-årig Bowmore till Champions league
Image

5 gillningar

På sjukhuset med sonen fortfarande. För mig funkar Bubblan väldigt dåligt idag. Går tex inte att gå tillbaka till förra sidan. Det blir bara blankt och sedan är man kvar på den sida man var på.

1 gillning

Det ger varit en fixardag idag både med teknikveckan.se och bubblis.

Hur mår sonen?

De vet ännu inte vad han drabbats av. Mer undersökningar nu.

1 gillning

Det verkar som att när jag använder gästnätverket på sjukhuset så funkar inte Bubblan som det ska. Men kör jag på mobilnätet fungerar det. Inga störningar på andra sidor när jag kör gästnätverket.


Lunch vid Örebro slott.

6 gillningar

Åkte på nåt liknande när jag var hans ålder. Fick ta ambulansen till akuten med misstänkt blindtarm. Man hittade inget fel och gick över inom ett dygn. Fick lindrigare återfall två gånger sedan kom det aldrig tillbaka.

Hoppas det ordnar sig för honom.

1 gillning

Samma här. Åkte på det tre gånger inom något halvår. Fick feber samtidigt också. Sen var det borta dagen efter. Det här var 12 år sedan och aldrig hänt igen.

1 gillning

@Simon_Stigson
En läkare pratade om att man kan få en retning av blindtarmen och att det brukar ta 24-36 timmar att läka ut själv. Så förhoppningsvis är det något sådant.

4 gillningar

Inflammerade tarmfickor kanske? Morsan har det lite då och då och det är ett helvete.

Mycket skit finns det…:worried:. De har varit inne på det också som jag fattar det rätt. Saken är ju att när 6 läkare varit inblandade + två röntgenläkare börjar även jag få svårt att hålla ordning på alla teorier och tester. Dock känns det som man ibland får kolla att någon fortsätter på läkare X:s spår när X gått av sitt skift och läkare Y kommer. De gör det dock hyfsat bra. Jag tror digitala journalsystem underlättar växling mellan läkare. Men lite manuell hjälp från pappan på rummet känns ändå nödvändigt…:sunglasses:

2 gillningar

Monterar solfilm i söderläge, varmt, svettigt och kladdigt…
image

5 gillningar

Hittade den här galna mannen utanför mitt hem :grimacing:

11 gillningar

Något som jag sällan gör, fuskar ihop ett gammalt avgasrör. :joy::joy: bild

2 gillningar

Såg han på efterlyst :man_shrugging:t2::cold_face:

Ring polisen!

1 gillning

Tror det blir en kvällsflygning i solnedgången, fan så häftigt de ska bli att testa!

2 gillningar

Spring!!!

Romantisk kväll med Marcus hör jag. :joy::heart_eyes:

”Vi” flög med något som såg ut som den där i tisdags kväll. Mavic 2 PRO hette den. Sjukt bra. Blev sugen på en, men vet att jag inte har tid att leka med den.