Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Skorstenständare, har du testat det ?

bild

1 gillning

Har sett första delen, tycker inte den är så bra. Ska ge del 2 en chans också.

Har sista delen kvar. Fruktansvärt, känns som en roman om en psykopat.

Några gånger, ett par kompisar har en sommarstuga som vi brukar våldgästa. Där tänder vi med sådan. Och så fick jag en i julklapp som inte är invigd ännu. Ska test nu i veckan eller till helgen. Frågan är vad man ska tända med? Vi har inga pappersmorgontidningar och väldigt lite reklam. Kör du med skorsten? Vad tänder du med?

Jag har en weber. Med det vill jag ha sagt att jag har en där botten är som en kon. Har sett nonames med platt botten. Misstänker att den koniska botten är en viktig detalj. Tidningspapper tyckte jag var ganska värdelöst att tända med. Jag tog en låg konservburk(tonfisk) i den häller jag miljötändvätska som är gjord på etanol. Obs, jag tror inte man skall använda vanlig tändvätska.
Verkar som att de slutat sälja denna typ av tändvätska, länge sedan jag såg den. När den är slut tänker jag gå över till rödsprit.

Väldigt skönt att slippa förpesta omgivningen med oset av fotogen :ok_hand:

1 gillning

Kör också med Webers skorsten, tänder med såna här, lägger 2st under bara! :grinning:
IMG_20200531_220954

2 gillningar

Då blir det till att testa lite i veckan…:fire::+1:

bild

1 gillning

Spännande och intressant tycker jag, vill helt klart se mer av denna idioten
Bevisar en hel del detta mer än en serie om att han utnyttjade yngre töser

@Erik
Helt ofattbart !

1 gillning

Så här såg det ut hos @Dexter_S efter första avsnittet. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

6 gillningar

HAHAHAHAHAHAHHAAHAAHHAHAHAHA
Du e så jävla störd asså :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Eller som @Stefan_Sandstrom hade sagt
Ingen gillar dig…

:rofl::rofl::rofl:

5 gillningar

Alla gillar mig. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Alla ljuger :rofl::rofl::rofl::rofl: Sverige 2020 Buddy

2 gillningar

Håller med! Alla gillar dig! :rofl:

2 gillningar

@RolexJocke du ser ju själv …

1 gillning

Hade det inte kommit från dig så hade jag haft svårt för att skratta åt det men nu fungerar det :rofl:

1 gillning

Försöker bygga lite muskler :muscle:t3:
bild

5 gillningar

Han bjöd ju på den i och med att han inte hade sett första avsnittet än. :joy::joy::joy:

Jobbar, det är lite ljummet här på kontoret.

5 gillningar