Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Hann klämma sista avsnittet av Silicon Valley innan avfärd mot julfirandet. Sjukt sorgligt att det är över, kommer sakna dem :frowning:

God Jul & Gott Nytt År!

6 gillningar


Haft en magisk skiddag på julafton. Vilken natur, helt lyrisk. Nu är man i stugan och lagar mat och väntar på Teknikveckans Julkalenderdragning. :slight_smile:

1 gillning

Kaos på E4 in mot stan, var tydligen fler som skulle in i tid till ångestkalle men nu är vi på plats. Syrran tar hand om barnen och jag kan sippra på en pinne och njuta.


6 gillningar

Haha, här kan jag hålla mig dig… Ångest Kalle :rofl: Men ändå har jag det på på tvn… :rofl:

1 gillning

Knepigt dedär, jag hatar allt som har med ångestkalle att göra, men lik förbannat så är det igång kl 15, varje jul :rofl:

1 gillning

Engagemanget i din blicken!

Nu går tomten över till grannen!:santa::christmas_tree:
bild

2 gillningar

Sitter i sängen, helt slut efter att hört barnen ropa på roboten Victor minst 700 ggr som de fick i julklapp. Jag ångrar redan att jag köpte julklappen till dem :rofl:

bild

@Esse Nu sitter jag ju här väntar på dragning? Men vart ser jag den? För den skulle ju börja 17.00, men nu den 17.13… :sob::thinking:

Avslut på anmälningen 17:00 och dragning 18-18:30 om vi har tur. Trodde ledningen var informerad men kom sen på vid ihärdigt tuggande slår det ju lock för öronen. :joy::joy::joy:

Börjar spela in 17 :slight_smile: Sedan tar det några timmar att redigera den!

1 gillning

Jaha, då tar jag en skumtomte i väntan då… :santa:t2:

2 gillningar

Kanske kan tolkas på olika sätt, men jag uppfattar de som att vinnarna presenteras med start 17.00… :man_shrugging:t2:

Långt lopp :slight_smile:

24 olästa mejl. Tolkar det som att jag vunnit alla luckor. Sorry alla andra!

1 gillning

Quiz! Den som vinner slår första kastet i julklappsleken.
bild

1 gillning

Nu börjar julklappsleken!:grimacing:

1 gillning


Tomtar hos grannen

3 gillningar

Fan så lugnt och skönt, hundarna sover och grabben leker med nya luren i sängen… Tar en kall och kollar skräp tv… :ok_hand:t2::sunglasses: Matkoma deluxe efter att man dragit fram julmaten 3 gånger redan under dagen… :rofl:

4 gillningar