Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Blir stolt när jag hör att dottern 12 år sitter och kollar Tesla eventet och kommer ut i sitt rum och säger. Stackars Elon Musk att rutan gick sönder. :joy::heart_eyes:

1 gillning

Min 9-åring har också noterat det. Var dock mer cynisk och tyckte inte så synd om någon…:sunglasses:

1 gillning

Sparkar igång dagen med surdeg ifrån Ica :ok_hand:t2: Idag ska vi till Uppsala och få träffa vår schäfers pappa, så pepp! Arro heter han, kanske inte så många hundmänniskor här men… Hans brorsa är Sveriges bästa polishund Attack… :sunglasses: Så jävla mäktigt… Då kanske ni förstår va de är för typ av schäfer vi har och vilka linjer hon har… :heart_eyes:

2 gillningar

Storstädning innan man ska iväg :sunglasses:

2 gillningar

Funkar det att köra soffan med den?

Tupplur med sonen. Haft grabhelg med babysim, bokläsning och Premier League :nerd_face:

2 gillningar

Fixat ett litet tak till värmepumpen av spillvirke och överbliven plåt från grannen. IMG_20191124_131553

6 gillningar


Inmundigar lite fika

1 gillning

Den har lite svårt att flytta sig från kudde till kudde ibland… men annars kanon!

1 gillning

Eftermiddagsfika med dricka och god choklad. :yum:

3 gillningar

Kopplar av i spabadet en stund, och säger hej då till frugan som skall jobba inatt :wave: :sunglasses:

4 gillningar

Äntligen lite egentid efter en häktisk helg. :+1:t3:

bild

2 gillningar

Gjorde precis klart mitt lilla projekt.

Klicka här

5 gillningar

Sjukt imponerande…:clap:

1 gillning

Tackar. Jo denna lilla maskin är riktigt imponerande. :+1:

1 gillning

Bättre än en Rolex det där

Fick precis nya jobbdatorn :heart_eyes:bild

6 gillningar

Vart jobbar du? Förstod det som du bytat jobb?

Yes! IT-drift på Max Mathiessen! De kör bara Mac så det är väldigt skönt!

5 gillningar

Är det 13" MBP?

Själv kör man gammal PC på jobbet. :roll_eyes: Fast jag utvecklar ju för Windows så det faller sig naturligt att köra just det. :grinning: