Det gick inte. Importerade all musik via songshift började kolla runt bland spellistorna känner hur jag får ångest, mår illa av UI:t och nu är allt som det skall igen. Hittade fyra nya sköna låtar i Discover Weekly också.
Men varför gör det om och om igen. Du gillar ju Spotify. 
Vet inte, är nog fel på mig. Sadistisk kanske.
Emo!
Jag var lite semi-emo-skate i ungdomens dagar när man hängde i skate-parker, lyssnade på Sum 41 med flera och åkte på festivaler och färgade håret svart. Kanske det som är svaret.
vad?
Bytte från Spotify till Apple Music i ett par timmar men gick inte. För mycket iTunes-vibbar, mår psykiskt dåligt av det.
Du tittar för mycket på appen. Man trycker play på ett album och sedan är det bara ljudet som räknas.
Ni som har tagit covid-vaccin, hur har ni gått till väga?
För min del har det hela t9den legat så långt fram i tiden men nu är det dags. Jag har hela tiden trott att man loggade in på 1177 och där gick vidare för att få en tid bokad. Jag testade att logga in där idag men det fanns inte ens ett spår av möjlighet till någon form av bokning, inte ett ord eller stavelse.
Hur fasen går det till egentligen?
Olika i olika regioner. Hur det går till ner i södern vet jag dock tyvärr inte.
Hemma efter ett besök på Två små svin och sedan traditionsenlig förflyttning över gatan till Hjälmaren. Ni som vet, ni vet…
Ah fast jag älskar att hitta ny musik, jag kan sitta i timmar och lyssna på märkliga indie/rock/popband som knappt existerar och lyssnar ganska lite på hela album eller spellistor. Tycker jakten efter bra musik är för rolig så att trivas i appen är en stor del för mig.
Installerade appen “Alltid öppet”, valde plats och tid, åkte till platsen på utsatt tid och fick vaccinet, klart.
Detta i Kungliga Hufvudstaden.
Misstänker att den endast funkar där uppe i Norrland och inte här nere på kontinenten 
Ska kolla dock, tack!
Edit: jag hade rätt, tyvärr.
Supersmidigt iallafall. 
Jag gick in genom 1177 och sedan vidare men tyvärr inga lediga tider just nu. 
Just nu är siten nedstängd, enligt uppgift.
Dock fanns det inte ett ord om vaccinering när jag loggade in kring lunch idag.
Vet inte din ålder eller om det är region Skåne du pratar om men på förstasidan på 1177.se så var detta länkat om bokning.
Men som sagt, nere för underhåll 21-00 idag.
Helt korrekt, det är Region Skåne och den sidan.
Men som inloggad på 1177 finns inte den sidan att hitta. Loggar man ut till hälften (trycker logga ut men fimpar sedan fliken när den håller på att logga ut som tar en evighet) och sedan besöker 1177, då hittar man den sidan igen och ÄR inloggad när man sedan går vidare till bokning.
Där kommer nästa issue. De listar flertalet platser där man kan vaccineras samt hur många tider de har lediga men när man sedan besöker dessa siter så finns där absolut inga tider på flera veckor.
Allt hantering kring detta är bara en jävla fars.
Fick min inloggningslänk i Kivra. Satt i bilen, stannade i en parkeringsficka, loggade in och fick sprutan 4 dagar senare. Sen blir det 50 dagars väntan på den andra.