Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Hahaha, wtf? :smiley:

Har du missat det också? Vill man ha skärmskydd så finns det inget bättre.

Känns ju som en mindre kranskärlsoperation :slight_smile:

Burit in 100kg OSB och frigolit så dags att fixa lite isolering i golvet på numera en inglasad altan. :slight_smile:

Var typ kolsvart när jag tog kortet, Pixel is da shit.

6 gillningar

Bygglampa telefon :+1:

3 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Renoveringsprojekt!

Sitter och F5ar och hoppas på att statusen på min andra beställning av RTX3080 ska ändras till skickad. Men är nog till att hoppas på för mycket.

image

1 gillning

Har gjort en saffranskaka. Den blev väldigt god.

11 gillningar

Vilken tid skall vi komma?:yum:

Går bra när som, men det kan vara bra att veta innan att jag och sonen är hemma sjuka med coronasympton :grimacing: Men, välkommen :joy:

1 gillning

Ni verkar ha smaken i behåll åtminstone.

Absolut. Tror inte att det är annat än en vanlig förkylning. Tyvärr är provtagningen begränsad till endast prioriterade grupper för tillfället, vilket jag inte tillhör. Ev drar de igång allmänna tester i slutet av veckan.

chattar med Google Nest support. Varför får man prata med idioter i first line som inte vill ta mig vidare och vill att jag ska testa med en android device. Google Home familjen funkar ju med iOS.

Ahh, klassiker - inget Google Apps-konto och för tusan aldrig några speciella barn-konton via Familj ni!

Säkert något strul med iOS också!

Vi ställer oss utanför så får du langa ut genom fönstret :wink:

3 gillningar

Magiskt värder 🤷🏼☔️

7 gillningar

Trodde du väntade på saffranskakan…:smiley:

2 gillningar

Letar switch. Ingen i Sundsvall eller Ullared som kan köpa och skicka en sån HÄR till mig?:grin:
Kan skicka en saffranskaka som tack :speak_no_evil:

Ser @RolexJocke det här kommer du ju få switchar som räcker åt ett kompani…:grin:

1 gillning

Då måste mutan vara nåt som inte innehåller saffran. :slight_smile: