Vad fick du i julklapp 2021?

God jul på er alla! Enligt traditionen är det maximalt skryt som gäller. Jag fick en Skåenrost och en fin mugg från min storasyster som nog var menat som en pik men som i sak är helt korrekt så den är en keeper. Även hustrun gav en liten tavla som tar fasta på min framgångspersonlighet.

Jag fick också biljetter till I am No Man, (film- och tvspelsmusik) på Malmö Live Konserthus med den absolut bästa platsen.

Samt två böcker om Japan.

11 gillningar

Värst vad du varit snäll! Men jag med tydligen. Löjligt lycklig över mina leksaker! :heart:

8 gillningar

Fick många bra grejer. En bakform, två nya pussel, en kap- och gersåg, lite kroppsvård(från mig själv😁), handsprit och en doft till bilen från sonen.




Sonen fick en radiostyrd bil som vi precis var ute och provade i snön

10 gillningar

Jag gav mig själv en julklapp. Har inte fått den än men det blev en ny fyrhjuling.

16 gillningar

En trevlig emaljerad mugg med ett favoritcitat. Älskar ut is skogen och köra Mountainbike. :grinning:
Parfym och lite annat smått och gott.

7 gillningar

Köpte du inte en begagnad för inte alls länge sen? :yum:

Stämmer men den ger jag bort till brorsan :grin:

Aha, najs!
Det kan säkert göra nytta också, men om inte annat är det ju sjukt kul att köra! :grinning:

Ingenting som vanligt. Vi ger inga julklappar, köper det vi vill eller behöver när det är aktuellt. Men vi ska ha lite julklappsutdelning med barnbarnen på Söndag och då får man kanske en teckning. :joy:

4 gillningar

Vad är det tilltänkta användningsområdet för den ?

Glädje!

Undrar du eller frågar du till hans fru? :joy::joy::joy:

He he :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mest nyfiken, har sett en del på skärgårdsöar.
Förmodar att de förövrigt används av skogsägare och jägare?

Körs även av arga snickare. :joy::joy:

2 gillningar

Här har vi precis börjat och är inte besviken på första klappen!

8 gillningar

Enbart för nöje. Är gammal hojåkare och istället för en mc så blir det en sådan.

Den här är bara för nöje. Den gamla kommer användas för plogning, dragare och allmän nytta.

1 gillning

Är man officiellt en IT-nörd nu (de är till kontoret)


9 gillningar



Och en Swish av morsan på 4000 :crazy_face:

10 gillningar

Hunden fick ett gosedjur

6 gillningar