Vad fick du i julklapp 2019

En dag som denna? Helt sjukt, mitt socker har nog dubblats 3-5 gånger… Stabilare en någonsin :rofl:

Jamen äter ju nu för att stabilisera lite!

1 gillning

Ät ordentligt nu! Så du kan fota med klass sen :kissing_heart:

En ballongvisp från svärföräldrarna och så blev det en “synas-bättre-i-mörkret” - lampa i julklappsspelet, vilket jag deltog i för första gången.
IMG_20191224_200131

3 gillningar

Skönt att du fick något vettigt i det där spelet!

Ja, alla sådana spel har ju vissa riskfaktorer. På förra jobbet hade vi ett julklappslotteri innan julfesten. Ett år fick jag världens tråkigaste bok. Helt otänkbar att läsa. Efter helgerna kom givaren och frågade vad jag tyckte om boken(!)? Har inte läst… och så sa jag det förgiftade ordet - ännu… Sedan var helvetet igång. Typ varannan vecka fick jag frågan, har du läst… Dum och undvikande som man är som svensk svarade jag ”inte ännu”. Som en tejpbit som fastnat på fingret, omöjlig att bli av med…

1 gillning

Ja det var typ det enda vettiga, förutom det jag bidrog med då, en USB-laddningsbar tändare.

Tack! :smiley: Jag tycker väldigt mycket om den :slightly_smiling_face:

1 gillning

Avis :heart:

Det är coolt med fickur. :+1:

1 gillning

Fick denna av grabben, extremt nöjdbild

10 gillningar

SmartSelect_20191225-102833_Messenger

Fick bild av frugan att hon fick en julklapp från sig själv… good for her.

2 gillningar

Min fru fick en likadan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Som de senaste 10 jularna så har glädjen att ge julklappar utan att få några :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Är du Folkpartist? :slight_smile:

Gjordes en undersökning en gång som visade att personer som är Liberaler är de som ger absolut mest jämfört mot vad de får!

Nej det är jag inte men vi har sedan länge minskat julklappar till ett minimum och när barnen kom så lägger man fokus där. För länge sedan köptes det till kreti och pleti och jag tog ledigt en hel dag för att handla. Numera enkelt och ingen behöver köpa till mig. Våra barn får ett gäng och syskon barnen sätts pengar in i en fond. Jag och frun kunde gett oss varsin miljon och sedan kvittat :slightly_smiling_face:

1 gillning

Ett badlakan och sängkläder av far och mor. Thats it. Får under året massor av dem annars. Övriga personer har jag avsagt mig julklappsbyte med. Så jag är nöjd.

Har funderat på en sådan så man får vara ifred ! :man_shrugging:

1 gillning

Finns undersökningar som tyder på att liberaler är de absolut största lögnhalsarna. Kan i detta fall finnas en korrelation :face_with_rolling_eyes:

Ja, Jag behövs inte längre rapporterade hon… Satan så skönt.

2 gillningar