Vad får vi se under Apples Spring Loaded event den 20 april?

Imac med m1 hoppar vi, men kommer den med M1X så blir det minst en sådan.

Jag har en skräckångestattack om att det bara kommer en liten iMac idag.

1 gillning

Jaja, men tror dock inte de släpper den mindre modellen med det. Blir i den större varianten.

Tror faktisk att så är fallet. Den stora kommer senare.
Men 21.5" hoppar kanske upp till 23-25"

1 gillning

Hoppas verkligen att de bumpar upp den till minst 23" allt under det är ju laptop-size! :crossed_fingers:t3:

1 gillning

Japp 24" har det ryktats om men så litet kan jag inte ha, har en känsla av att mitt hjärta kommer gå sönder ikväll och att mycket whiskey måste intas.

2 gillningar

Jag tycker själv att det är svårt att gissa då det känns som att det borde komma något lite extra då man kör ett event, men vad kan det vara? Några AirTags eller en putsad Apple TV känns ju inte som att det håller för ett event? En ny iMac skulle dock platsa på ett event.
Själv vill jag ha en ny Apple TV, även om jag inte har en susning om vad för nytt jag skulle behöva. Även om jag inte behöver ytterligare en Apple TV skulle jag vilja ha en till och då är det roligare om den är ny.

Jag skulle också vilja ha en MacBook Pro 14" med M2 och fyra USB-C. Den behöver jag inte heller så det är inte hela världen om den kommer lite senare… :sweat_smile:

1 gillning

Hur var det nu igen, lättare att be om förlåtelse än att be om lov? :laughing:

1 gillning

So it begins…

1 gillning

Det här är faktiskt första gången jag har nästan ångest inför ett event. Min iMac sjunger verkligen på sista versen och jag måååååste köpa en ny snart :sob:

2 gillningar

Oavsett utgången av kvällens event så tycker jag synd om @Marcus_Attefors fru ikväll :sweat_smile:

Ja jag vet inte vad hon tycker är värst, en besviken och krossad Attefors eller att jag tar 30 000 från sparkontot och köper ny iMac :joy:

1 gillning

Logiken bakom apples lanseringar har alltid varit ologisk utifrån vad och när de tidigare lanserat något. Så vi kan få se allt från en liten imac med m1 lanseras nu till en liten imac med m1x lanseras nu samtidigt som en stor imac presenteras med m1x/m2 med lansering om x antal månader.
Det enda vi faktiskt vet är att det kommer vara deras bästa Line up av datorer de någonsin haft :joy:

5 gillningar

”Var glad att jag inte håller på med tågbanor” säger du då

3 gillningar

“Jag har inget tåg med snöslunga men det går att få tag på om man vill ha” :smiling_face_with_three_hearts:

“Har en bil med ajtomatvapen…” Älskar att Umebor med omnejd inte kan säga automat :heart_eyes:

1 gillning

Du har ju sparat till en Mac så då är det ju bara rätt att ta från sparkontot :slightly_smiling_face:

1 gillning

Jo såklart! Men hon tycker det är sinnesjukt för en dator :man_shrugging:

1 gillning
2 gillningar

Fick lite Teletubbies-feelings över det gröna landskapet och de klara färgerna.

1 gillning

Har de ställt en regnbåge på Windows XP?

2 gillningar