Vad dricker ni just nu?

Lite sen på den punkten men nu så!

4 gillningar

Blueberry Pineapple Tequila Sour men kanske borde kalla den Deep Purple :purple_heart:

7 gillningar

Köpte vin till kvällens mat, räkor med tillbehör, bla taleggio och brilliat savarin

5 gillningar

@Marcus_Attefors nu hittade jag rätt :blush:
Det var detta som var vernissage vin
Riktig bra och lättdrucket :blush:

4 gillningar

Mys!

1 gillning

Carlsberg Masterbrew :ok_hand:

4 gillningar

Den får man väl bara dricka på parkbänk?

Gå o lägg dig Atte, du är full.

Så skriker de på bänken till varandra haha!

Suger i mig en flaska fulvin. Som en äkta medeltidsmänniska.

5 gillningar

Ja, de är lite konstiga där i Sollentuna :joy:

1 gillning

Vad gör du här? Tillbaka till Solna med dig!

Naturvin i kväll. :wine_glass:

Aha, då fattar jag. Jag hörde någon lite väster ut ropa ”Me Tarzan, you Jane” :joy::joy:

2 gillningar

En massa bira, gillar denna hära

2 gillningar

Nja tänkte mer på det där med parkbänken, jag är inte ens i Stockholm, jag är i Södertälje :joy:

1 gillning

Haha förstod det, var ett försök till skämt :sweat_smile:

Ikväll blev det romprovning av världsklass försedd av en god vän som är långt nere i romträsket.:star_struck::wink::rofl:
Helt sjukt hur rom som görs på sockerrör kan smaka så olika och hur en som kan sin sak kan känna in smak och lukt på ett så pricksäkert vis.
Det blev rom från Reunion utanför Madagaskar. 28 årig Jamaica från Long Pond destilleri som inte finns längre. Småskalig högklassig rom från Haiti. Foursquare från Barbados som lagrats i Smögen. En olagrad rom på 69% som luktade precis som olivspa. Ni hör ju. Helt galet.

Medans jag försökte briljera med rom cocktails.:man_shrugging:

10 gillningar

Tips till er som blandar drinkar. Typ @DanielS @mangebula
Nu finns Grön Chartreuse att beställa på Systembolaget. Men skynda er den tar slut snabbt.
https://www.systembolaget.se/8436901

Fine Brands som är återförsäljare i Sverige har fått in 500 flaskor och släppte först omgången i måndags. Idag släpptes andra omgången.

Tack för tipset, beställd!