Vad dricker ni just nu?

4 gillningar

Kranvatten? Efter en vecka utomlands är det nog det jag ser mest fram emot.

Vätskepåfyllning.

7 gillningar

Een väldigt stark öl som @MrMustang förärat mig med. Mycket god får jag erkänna. Viss alkoholsmak men väldigr rik i sin smak på ett positivt sätt. Faktiskt en alkoholstark(10%) öl som jag skulle kunna köpa. Bra som en enskild öl en vardags- eller söndagskväll, eller som start på en fredag eller lördag. Skulle dock storkna av två.

5 gillningar

Den där var fantastisk tyckte jag :heart_eyes:

Mkt bra, men lite stark...:sweat_smile:

1 gillning

Promenad, varmt, öl. :slight_smile:

6 gillningar

A Le Coq är ändå lite intressanta, de gör allt från lager/IPA/Stout/Suröl/Veteöl etc. Känns som de tar sig lite vatten över huvudet när de ska göra allt. Men deras lager är ändå helt okej :slight_smile:

Javisst, den funkar efter några km promenad i 25 grader. :slight_smile:

1 gillning

Hustrun messade och beordrade meet up.

8 gillningar

Äntligen hemma. Sista jobbrycket för veckan och när klockan passerar 16:30 får man ta en öl..:beers:

6 gillningar

hittade en riktigt kul gin här om dagen i mitt sökande efter den perfekta "drajja-ginen". Detta är inte den, men riktigt god bara som den är - klara toner av svartpeppar.

6 gillningar

GT time :blush:

6 gillningar

Trots allt fredag

7 gillningar

Vart fick du tag på Löwen Oktoberfest?

Den har han sparat från förra året. Han ska ju köpa en lätt mc till grabben så det blir inga nya ölinköp på ett tag. :joy:

2 gillningar

Japp. Nu är det fest..:partying_face:

Jag dricker den inte ens. Bara skådeöl..:money_with_wings:

Hela familjen sjuka utom jag, ska bli en kul helg så dränker uppgivenhet med öl och whiskey!

6 gillningar

är det lilla SAI:en? svårt att se om det är blänk eller vätska...