Vad dricker ni just nu? (2023)

5 gillningar

Frun och svärmor gillar portvin så tipsade dom om detta.:+1:t3:

1 gillning

Den där är riktigt fin.

En sliskig grön drink

6 gillningar

Den såg giftig ut. Vad är det för kreation?

Någon typ av drinkmix vi köpte på Ica som man blandar med Vodka.
@Hakan_Ander lär inte godkänna. XD

2 gillningar

Med tillräckligt mycket vodka så brukar det mesta gå att dricka :sweat_smile:

Jag brukar undvika Vodka som synden, fick rejäl spefulla när jag pluggade på högskolan och efter det är det farligt.
Men tycker nog ändå denna vad rätt god! Smakar glass typ.

1 gillning

Ser ut som päronsplitt

Haha ja, har också lite svårt för det sedan polaren höll på med hembränt, blandade skiten med whiskeyessens och grejer.

MIn far köpte i bland hemkört och så gjorde han whiskey med essens. En gång hällda han upp detta i en tomflaska från en fin whiskey. Min morbror som (enligt sig själv i alla fall) var en riktig whiskeykonnässör blev bjuden och det var inte alls min fars tanke att ljuga om spriten, men innan han han säga något sa min morbror något i stil med "det märks när man dricker riktigt bra whiskey".:joy::joy:

1 gillning

Jag halsade en flaska, dålig idé. :upside_down_face:

Några timmars strömavbrott är ett bra tillfälle för att värma ”Varmboga” på vedspisen. Kan inte säga att det smakar särskilt gott men inte heller äckligt.

Jag och en polare fyllde en vattenmelon med en flaska vodka när vi var unga. Den stod och sög åt sig under natten sen var vi på fest dagen efter och käkade upp den där jäveln. Utan att lämna några detaljer så kan vi väl säga att det tog många år innan jag kunde äta vattenmelon igen :joy:

3 gillningar

Testar en av alla småflaskor jag fick av min kära fru i julklapp.

6 gillningar

Hahaha det förstår jag. XD
Har själv inte rört vodka sen 2012, fick hjärtat krossat av en kille och försökte dränka mina sorger innan vi skulle ut på kåren, hade en av de värsta dagarna i mitt liv.
Never again!

7 gillningar

Läste "när vi skulle in på kåken" :joy:

Efter 1,5 timmas skridskoåkning med barnen så blir det ett glas San-Tiago.

4 gillningar

Preppar :slight_smile:

ÅRETS NYÅRSDRINK 2024!!

8 gillningar