Vad dricker ni just nu? (2022)

Nytt vuxenfilter som @Stefan_Sandstrom testar. På bubblan betyder det att alla kollar..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Har man köpt en för 1000:- måste man ju få valuta för pengarna.:joy:

1 gillning

Menade att man måste klicka på bilden, @Jite är nog oskyldig för en gångs skull. :joy::joy:

Tanken fanns där, men provade med bara grädde och apelsinzest. Men choklad lät gott

1 gillning

Det var angenämt men gav inte jättemycket mer smak i den.

1 gillning

Hemmabrygd humlejuice. :beers:

9 gillningar

Såklart, det är ju ett kul attribut.

:). skumt för klickar man på bilden så öppnas den :man_shrugging:

Jo men den ska ju visa hela bilden i mindre format utan att man gör något om man har kompetensen att ladda upp den korrekt. Sen gammalt. :joy::joy::joy:

Jo jag är väl inkompetent.

1 gillning

Lite rom efter maten.

8 gillningar

Den där till höger är en av favoriterna.

1 gillning

En old fashioned med hårdrockstoner.
Bourbon blandad med scotchwhisky.

7 gillningar

Sidecar

7 gillningar

Har blivit ett knippe Mariestad och glögg med rom idag så nu går jag snart på sötpotatisen. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Är det dags att skicka upp ngt nytt menar du? :joy:

1 gillning

Det finns än. Vi har haft folk här idag och då kommer det fan inte fram några suröl. :joy::joy:

2 gillningar

Salted Caramel Porter

6 gillningar

Runt jul brukar jag, bland annat, dricka Ägglikör och när Max från Tasting History visade denna från, kanske, George Washington, så har jag gjort den. Mycket god, men jag kör en fjärdedel av receptet. Jag brukar inte vara så noga med vilket märke av sprit jag använder så det är olika från år till år. Har inte handlat årets varianter ännu.

Smöröl är också rätt trevligt efter att man varit ute i snön och kylan :slight_smile:

4 gillningar

Draja

8 gillningar