Vad dricker ni just nu? (2022)

Smakade bra.

Såg en glögg med chili. Det kanske funkar med lite sting, har aldrig, såklart, testat då jag tror detta är nytt för i år.

Ja. Den är nog ny för i år. Mycket smak och sedan lite hetta efteråt av jalapeño.
Lite saftigt pris men väl värt skulle jag säga.
Skall vid senare tillfälle dricka den varm.:+1:t3:

2 gillningar

Jag har köpt en rolig Glögg, hoppas jag. Återkommer förhoppningsvis imorgon med ett inlägg..:blush:

1 gillning

Den är fin den :heart_eyes:

Kul att någon gillar den.:joy:
Jag tycker den smakar väldigt lite och artificiellt.
Men den går ju ner.:nerd_face:

Dricker du bara kall glögg? Är det inte tänkt att den ska vara varm för att ge rätt smak? Isen spär väl ut den lite också? Tror aldrig jag druckit kall glögg, skulle nog inte gilla det.

2 gillningar

Hustrun tycker det är den bästa svenska glögg hon smakat, jag mer åt ditt håll. Men de senaste åren har Blossas årsglögg varit tråkiga.

Jo jag dricker även varm. Men många av dom här lite nyare och experimentella är ofta godare kalla tycker jag.
Men testar både och.

3 gillningar

Jag ska nog klicka hem en Blossa 22 tror jag.

2 gillningar

Eller inte!:wink::joy::joy:

1 gillning

Är slut online och ingen i närheten så jag får väl bevaka eller dra till Göteborg. :joy::joy:

En cola med starkdryck i.

5 gillningar

Den Blossa med mynta är nog min favorit. Finns fortfarande i beställningssortimentet.
Tror det var 2020 de släppte den

1 gillning

Jag kommer inte ihåg vilken jag gillade senast.

Vad tyckte du om den?
Jag tycker inte att det sura i kombination med saffran var en lyckad kombination.

Tyckte den var god :+1:

1 gillning

På kinakrog.

7 gillningar

Sake

8 gillningar

Fick några olika lokala öl av svärföräldrarna igår. Denna var lite i mörkaste laget för mig.

8 gillningar