Vad dricker ni just nu? (2022)

Tur att det inte är @Marcus_Attefors du bjudit hem. Blir så dyrt när han somnar i duschen.

2 gillningar

Så lät det inte när en bubblare satt med kikaren i buskarna. :male_detective:t2:

1 gillning

43 Sour

9 gillningar

En Rye Tai till mig.

10 gillningar

Vitt och rött.

7 gillningar

Har en sån vit liggandes. Är den något att ha?

Det här var en riktig bra drink. Väl komponerad.
Serendipity :star_struck:

Den i mitten.

7 gillningar

Man förhåller sig lite skeptisk till busksmygare..:sunglasses:

1 gillning

Du tänker på vit The Butcher? Lite simmig i sinnet som jag är nu är jag inte säker på att jag har provat den.

Man skulle ju önska att du gav ut en drinkbok. Men får lust att prova så många av de drinkar du visar upp, men de är ju så många att man tappar bort sig..:sweat_smile:

1 gillning

Inser nu att min formulering var sådär :innocent: Syftade på den vita bread & butter som är på bild.

Aha, det var en fullträff. Jag gillade det väldigt mycket. Jag har bara läst om det tidigare och det har fått mkt bra recensioner. Jag hade höga förväntningar och de överträffades. Det är rejält med rostad ek och brynt smör samt lite vanilj. I min mun, helt underbart, men några kan nog tycka att det blir för svulstigt.

1 gillning

Får man börja dricka julöl nu i och med att det är första advent?

7 gillningar

Riktigt god Reisling – plötsligt inte så trångt längre :slight_smile:

8 gillningar

Tack! Jag får ta fram den någon dag. Jag hade glömt att jag hade den tills jag såg din bild :blush:

1 gillning

Det var ett billigt sätt att uppgradera stolen. :joy::joy:

Tror de flesta blir gladast om man använder det som matvin eller med riktigt gott tilltugg. Lite väl tungt att bara sippa på i sig själv. Berätta gärna vad du tyckte när du smakat den.

1 gillning

Återställare eller helt enkelt skåning? :disguised_face:

Jag tolkade din beskrivning så :clap: Ska försöka komma ihåg att återkomma kring den. Blir mest rött hemma nu för tiden :wine_glass:

1 gillning

Försöker få ned febern och dämpa rakbladen i halsen.

10 gillningar