Vad blir det för mat?

Firar den tillfälliga våren med grillat :ok_hand:

5 gillningar

Helgens :blush:

6 gillningar

Kan tipsa om denna med om man har en fetisch för köpebea. Riktigt fin, var en nyhet på ICA Maxi.

4 gillningar

Japp värt att stanna vid och ta en omväg. :yum:

1 gillning

Ska testas, gillar Jureskog's bäst än så länge.

1 gillning

Smakar den dragon fettklump eller smakar den bea?

Finns det någon färdig bea som smakar bea? Jag tycker dock mer om dessa "dragon fettklumpar" som du pratar om, har svårt för varm bea med för mycket dragonsmak. :sweat_smile:

1 gillning

Jag gillar bea när den har massor av Vinäger smak.

Har jättesvårt för den där dragonsmörfett klumpen

Klassisk förortspizzeriabea ska det vara :wink:

2 gillningar

Den smakar exakt som man förväntar sig av en köpebea men tycker att majoriteten av chilisorten har väldigt lite sting i sig och denna hade lite drag vilket var trevligt!

1 gillning

Hehe vi har alla olika smakförusättningar

förvisso går de ju fort o göra en bea , men vill man göra en ännu snabbare så brukar ja göra så här , en rybergs burk , en matsked vitvinsvinäger, en matsked sweetchili o cayenne till önskad styrka , ja gillar ju när de smakar mycket vinäger !!

2 gillningar

Provade laga Kaiserschmarren för första gången! Blev helt okej! Men behöver vaniljsocker och äkta vaniljstång nästa gång!

5 gillningar

Tack för tipset.
Vi brukar köra dom här tre från ICA, den med chili är det drag i.

3 gillningar

Pulver bea, mos, kaffe och vaniljsås är det som gäller. Varför krångla till det? :joy::joy:

Högrev till mig och dottern, kyckling i airfryern till frun. Till det blir det rostad potatis och en öl såklart :beer:

11 gillningar

Kycklingkebab med hemslungad vitlökssås i Libabröd. Så in i helvetet gott blev det.

9 gillningar

Vart ute och käkat idag, blev ett besök på

Kvällens meny

Förrätt

Huvudrätten var samma som vi hade på vårt bröllop i höstas, så det har ett kärt återseende

Dessert

Mätt och belåten nu kan man säga.. :sweat_smile:

11 gillningar

Jag åt igår kväll hemma gjord hamburgare. Med pommes

Har du pommes i rullen?

1 gillning