Vad blir det för mat?

8 gillningar

Wow..:clap:

1 gillning

Blev protein här till lunch.
Äggröra på baconfläta.

12 gillningar

Snyggt!

1 gillning

4 sorters pecorino, alla tillverkade på gården :heart_eyes:

1 gillning

Snart ut till grillen :ok_hand:

7 gillningar

Matkoma.

6 gillningar

Var du ensam? Eller fanns det mer än du visar? :joy:

Lite fläskfilé på det.

6 gillningar

Restaurangen stängd idag. 12:53 insåg vi att närmsta livsmedelsbutik stänger 13:00.
Skrapade ihop lite gött

7 gillningar

Nu ska nya ugnen invigas, pizza står på menyn :beer::pizza:

12 gillningar

Ska man nu försöka äta lite nyttigt är detta gudagott, broccoli, lök(röd idag), vitlök och paprika. Lite soya, oystersås och korean bbq-sås(Galbi) samt chili-olivolja blir en underbar steksås. Ska dock inte vara så mycket för då blir det mer kokt än stekt. Till sist har man på chilirostade sesamfrön. Åts med strimlad lårfilé från kyckling. Risken är att det är lite nyttigare men man äter dubbelt så mycket..:sweat_smile:

9 gillningar

Nu när värmen är här så är det gott med sallad i solen så blev en kycklingsallad till middag :yum:

4 gillningar

Det är ju ändå fredag.

7 gillningar

Jag klämde en sån här för två timmar sen :yum:

4 gillningar

Det är kungligt. :crown:

Haha du kör all in à la @RolexJocke med både fries och lökringar :ok_hand: Blev rätt sugen på sånt där, har inte ätit skräpmat på ett bra tag nu när jag tränar i stort sett varje dag, men sugen blir man allt ibland :blush:

Gillar lökringar, även om de på Max knappt får godkänt.

1 gillning

Vi testar T-bone ikväll, ser lite lite ut tycker jag, men tydligen tillräckligt enligt frun… :sweat_smile:

5 gillningar

Är det till hela familjen? Ser ju mer ut som en starter om inte grillgallret är 4 kvm. :joy::joy: