Vad blir det för mat? (2022)

Blev en helt otrolig Biff Rydberg på AG's som ligger i NK-huset :heart_eyes:

15 gillningar

Lite sushi.

9 gillningar

Jag brukar köra den fast svart påse och 3xspicy hemma till oss. :laughing:

2 gillningar

Jag gillar stark mat och äter nog starkare mat än samtliga av mina vänner. Men denna(röda) var ju obegripligt stark. Sonen pratade även om den svarta som ska vara ännu hetare. Jag kan inte fatta hur ni får i er dessa? Och hur går det att få ut det dagen efter..? :sunglasses::sweat_smile:

3 gillningar

Inga problem att få i eller ut, märker det inte ens dagen efter :rofl: . Jag tycker dock inte den svarta har samma goda smak som den röda så den röda är min go to. :slight_smile:

2 gillningar

9 gillningar

Köpte ett paket för att testa, återkommer med recension.

8 gillningar

Var tvungen att gå ned i köket och kolla om mina verkligen bara var 2x spicy, kanske var det så att mina var åtminstone 3x? Det var 2x. :sweat_smile:

2 gillningar

Vi hade bara 1 paket hemma när jag kollade nu! En stackars röd påse som blivit glömd :joy:

3 gillningar

Svarta blir lite svettigt men beroendeframkallande! Älskar en sån med stekt kyckling :heart_eyes: Går bra både att få in och ur. Min fru säger iof att jag äter starkare än henne.

Däremot går jag inte mycket starkare än så för då förstör det bara! :yum:

1 gillning

Idag blir det raggmunk :drooling_face:

10 gillningar

gött !! :heart_eyes:

1 gillning

Frunch på nyårsafton! Klassisk räkmacka :blush:

8 gillningar

@Hakan_Ander undrar om det blir pommes ikväll? :joy::joy:

1 gillning

Då vi inte har köksfläkten igång ännu så kör vi kvällens entrecote i ugnen, spännande :face_with_monocle:

4 gillningar

Kan du inte köra den ute med eldkastaren? :joy::joy:

1 gillning

Jo eller grillen skulle ju fungera med pannlampa på, men kände att jag inte orkar, hela altanen är som en isbana :joy:

1 gillning

1000 layer potato med gräddfil, löjrom å rödlök.

12 gillningar

Pluma från svensk gris

6 gillningar

Dags för förrätt! Smörstekt italienskt lantbröd med hemgjord skagenröra :ok_hand:

12 gillningar