Vad blir det för mat? (2022)

Jag är ingen pizza-konnesör men tycker Italienaren i Gubbängen är bland de bästa pizzorna jag har ätit i Stockholm.

Lite oxfilé carpaccio såhär på en tisdag gör inte ont :wink:

15 gillningar

Fick bli lite köttbullar.

13 gillningar

Börjar nästan bli orolig för dig, går du på strikt diet? Sådär små portioner brukar du ju inte räkna som en förrätt ens och jag har inte sett någon vaniljsås på flera dagar från dig. :sweat_smile:

Man kan ju inte vara i högform varje dag. :joy::joy:

Bävar redan inför morgondagen då det är drömkombon schnitzel med vaniljsås. :joy::joy:

3 gillningar

Torsdagspannkaka

10 gillningar

Ingen mat på två dygn innan då och enorma mängder vatten för att tänja ut magen då?

Jag säger som @Sevis, träning och förberedelser är bortkastad tid. Bara att angripa målet i ordets rätta bemärkelse. :joy::joy::joy::joy:

4 gillningar

Enda rätta vägen att gå!

1 gillning

Nej mycket kan jag gå med på, men schnitzel och vaniljsås det är en våldtäkt på schnitzel, nästan som ananas och banan på pizza :face_vomiting:

1 gillning

Inte samtidigt, givetvis kör man 2 sittningar. :joy::joy:

Schnitzel i form av små jävlar.

9 gillningar

Jag förstod att såsen var tunn idag då kockfan drog som en avlöning när han såg mig.

10 gillningar

Du hade mig nere för räkning där ett tag. Nog för att du åker VW, men så galen är du inte att du har vaniljsås på schnitzeln iallafall :grinning:

Thaiinspirerad sås till gammaldags idealmakaroner.

12 gillningar

Pasta Alfredo :ok_hand:t2:

11 gillningar

Först sniglar, sedan Entrecôte..:yum:

12 gillningar

Bara att åka hem sen i en Citroen. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Är rätt sugen på att testa sniglar någon gång. Hur är de att äta rent konsistensmässigt? Typ som ostron? Någon särskild smak eller är det vitlök som gör jobbet?