Vad blir det för mat? (2019–2020)

Ja visst är det. Ngt man även kan prova är ren vattenfasta. Rensar kroppen på skit och man får en nystart kan man säga. Sist körde jag 7d på endast vatten. Mkt psykiskt, men går som sagt, bara man överlever dag 2-4 ;). Men just vatten och salt (för att slippa huvudvärk) kan vara bra att köra någon gång/år. Nackdelen med ketos är att man ej har världens bästa andedräkt bara ;). Men vad gör man inte för att kroppen ska hamna i fettdrift ;). Dvs nyttjar fett som bränsle ist för kolhydrater :slight_smile:

Bara vatten vettefasen om jag hade klarat faktiskt, men kanske ska prova någon gång. Ja det är helt klart nackdelen med ketos, fick sluta när till och med kroppen utsöndrade någon sur vidrig doft. Åt lite och sen försvann det hhaha

1 gillning

Ja ens doft kan ändras en aning haha. Tyvärr. Man vill göra det bästa men samtidigt ej gå och lukta skunk liksom. Gäller att hitta sin balans. Klarar du pulver så klarar du vatten. Men lyssna på kroppens signaler. Lätt att få huvudvärk, blodtrycksfall mm. Men jag tyckte det var bra :slight_smile:

Japp huvudvärken har jag fått med pulvret också men som du säger, man ska lyssna på kroppen så går det bra =)

1 gillning

Härligt !!

0500 uppstigning
0515 kaffe med mct olja
0530 60min träning
0700 äggröra på 4 ägg och grädde
0900 proterinshake och mct olja
1200 Tre kycklinglårfileer med chilibea och en avokado
1400 kaffe med mctolja
1700 200g torsk, 2kokta ägg, hollandaise alt. Kyckling med avokado och chilibea igen
2000 Proteinshake

Sen varierar jag luncher och middag med viltkött och mycket broccoli och blomkål.

1 gillning

Jag tog salladsbaren på ICA som lite lättlunch, och så skickade frugan en bild på hennes bakning idag … så det blir en tung kväll :rofl:

4 gillningar

Like it alot! :wink:

image Nom nom :wink:

2 gillningar

Asså den köttfärssåsen med fjärilar , aromat o lite ketchup , heeeelt perfekt :ok_hand:t2:image

2 gillningar


Jag körde lite sådan här på lunchen i dag, kittlade på tungan

1 gillning

Är den värd sitt pris? Varit sugen på att testa, men blir alltid någon form av tabasco ist…

Så mycket bättre än tabasco, svårt att värdesätta, imorgon tänkte jag testa Carolina reapersåsen :boom::upside_down_face:

1 gillning

Åååh kan bara bli bra! :wink:

Ska göra 82 sånna här på lördag , har redan ångest … :relaxed::partying_face: … en sittning :weary:

4 gillningar

Man skall leva också!:+1:t3:

Har du en bild på den eller länk var man kan köpa?

Snyggt! Ser gott ut. :yum:

Jävlar va gott!

1 gillning

Jag har sett dom där på Ica Maxi!

1 gillning