Uppesittarkväll

Bara ordet Mellomys gör att jag får allergiska utslag. :joy:

4 gillningar

Den här tråden gick nog inte som väntat. Eller vad tycker @Randomdude :joy::joy::joy:

Ändrade rubriken på tråden så kan vi använda den i kväll oavsett om vi spelar Bingolotto eller ej.

Bingo har inte börjat än :wink:

1 gillning

Ja precis :slight_smile:

Blev det här nya flamstråden? Oklart allting tycker jag? 🤷🏼

1 gillning

Uppesitterkvällsmys pga Corona.

@Randomdude vill ha sällskap i kväll och självklart ställer vi upp. Ingen ska behöva sitta ensam med sin Bingolott när det är jul. Vinner han storvinsten bjuder han säkert hela bubblan på kaffe och bensin.

4 gillningar

Vi har varsin lott jag och sambon. Steker lite köttbullar och prinskorv nu som en mjukatart inför imorgon :smiley:

1 gillning

Har redan börjar med min uppesittarkväll (fast jag står mest upp):man_dancing::loud_sound::loud_sound:

6 gillningar

Uppediggarkväll

4 gillningar

Jag sitter under min Twitterfilt och tittar på julkalendern med sonen, som tittar på sin iPad mer än han tittar på julkalendern.

2 gillningar

Väntar på frugan ska natta dottern :stuck_out_tongue:

:ok_hand:t3:

Twitterfilt?

Liv är överskattat!

Har aldrig spelat Bingolotto i hela mitt liv och har inga planer att börja. Men jag uppskattar inbjudan :+1:
Kollar på en passande julfilm med familjen och tar en ”stänkare”

5 gillningar

Det är aldrig försent :wink:

Tjuvstartade julafton med äldst grabben som är 6år. Kinalego i miniatyr, ska bli Titanic

5 gillningar

Häftigt :slight_smile: längtar till dottern blir äldre så man kan göra sånt. Hon e 2.5 nu :stuck_out_tongue: