Universalfjärr 2021?

Jag har tidigare haft två stycken universalfjärrisar från Logitech och känslan har i allmänhet varit sådär. Det fungerade ibland, men oftast när man startade flera enheter samtidigt så blev det ändå fel i slutändan.
Ibland startade inte alla enheter, ibland fick enheterna fel ingångar valda. Jag fick ofta vara där och peta med enheternas ordinarie fjärrkontroller för att allt skulle bli rätt.

Nu har jag rensat bort två enheter sedan jag köpte den nya tvn. Apple TVn försvann eftersom TVn redan har apparna jag behöver förinstallerade. Och digitalboxen ersattes med en CI-modul.
Men jag blir inte vän med fjärrkontrollen till TVn. Jag vill ha fysiska knappar för kanalbyten och jag kan heller inte justera volymen till min förstärkare.
Därför har jag återigen börjat snegla mot Logitech och jag hoppas att utvecklingen har gått framåt de senaste åren. Jag har kikat på en Logitech harmony companion och hoppas att denna ska fungera bättre. Enligt dess kompatibilitetslista så ska mina enheter stödjas.

Är det någon här som använder universalfjärrkontroller 2021? Vad kan ni rekommendera?

Tack för alla förslag. Eftersom Logitech har lagt ned verksamheten med sina Harmony-produkter så blev det tillslut en SofaBaton U1 med blåtand ifrån amerikanska Amazon.