UFO nedskjutet

Kanske inte fanns något att gå ur med?.

När vi nu pratar UFO. På senare år så har det väl mer eller mindre bekräftats ”saker” som inte går att förklara med ,ibland, smått underlig kapacitet att manövrera.
Hittar i hastigheten ingen bättre länk men är övertygad om att de flesta här vet vad jag tänker på :slightly_smiling_face:

1 gillning

Sant!
Försöker att inte spekulera för mycket; tycker det är lite läskigt. :joy:

Chansen att något intelligent liv skulle besöka oss under den korta tid vi finns på jorden är noll om man frågar mig.

Absolut att det finns liv där ute fast de kommer vi aldrig att upptäcka.
Troligen har vi utrotat oss själva inom några sekel.

2 gillningar

Japp, följer den diskussionen. Samtidigt visar det sig nu att tre av de tidigare oförklarliga händelser man har på listan var Kinesiska ballonger. När man jämför den nedskjutne med dessa tre så har man tydligen avfört den från "UFO-listan". Så steg för steg kanske varje sådan finner sin mänskliga förklaring? Även om en del verkar märkligare än andra.

2 gillningar

bild

3 gillningar

Låter som ett riktigt dåligt UFO :joy:

3 gillningar

I militären sa vi ofta att spekulationer och rykten är som en könssjukdom som sprids på promnight.

1 gillning

Finns gott om UFOn som siktats genom historien. Men, ett UFO är inte automatiskt utomjordiskt. De flesta får sin förklaring och även de som saknar förklaring är mest troligt inte heller aliens.

1 gillning

Jag hade en granne en gång som de sa var ett UFO. :joy::joy::joy:

3 gillningar

De var SÅ nära att avslöja dig men tog grannen i stället.

1 gillning

Han är ju en radiobil så inte riktigt där!

2 gillningar

Har inte alla haft en sådan granne någon gång :sweat_smile:

1 gillning

Drömmen är ju att någon gång få bli den grannen :joy:

2 gillningar

Nu börjar detta bli intressant på riktigt. 3 UFO totalt nedskjutna över Nord Amerika och så dessa i Kina

Kan vara en av ballongerna :slightly_smiling_face:

2 gillningar
1 gillning

Helt klart värt det. :rofl: