UFO finns på riktigt

Finns till och med vissa som ser CO2. :rofl:

1 gillning

I Ängelholm finns ju alltid Pollenkungen :slightly_smiling_face:

Vi är inte ensamma i universum men besök på jorden från utomjordingar är nog inte så många som vissa kanske kan tro. Håller med dig om det :slightly_smiling_face:

Jag är övertygad att “något” finns där ute. Jag tror bara inte de tagit sig hit.
Den simpla frågan är ju…varför skulle de ta sig hit och sedan inte säga hej?

1 gillning

Det är ju uppenbart varför de inte säger hej - då skulle ju folk veta att de är här, och då kan de inte utföra sina “anal probing” i det dolda.

UFO betyder oidentifierat flygande föremål. Det finns väl ingen myndighet som förnekat att det finns flygande föremål som ännu inte identifierats? US Navy har väl inte påstått att de misstänker något utomjordiskt denna gång heller? Det är klart att det är en spännande gåta att lösa men att förklara det med besök från rymden gör bara frågan mer otrolig och oförklarad.

Eftersom dom verkar hålla sig till skog och öken så kanske dom redan har tagit kontakt! Inte med oss dock, utan med skorpioner och älgar! :wink:

Jag tror dom letar efter ett bra sätt att utrota oss på. Men dom ser hur dumma vi människor är och gör det så bra själva! Dom är snälla och väntar!

Jag ska försöka förklara vad jag såg. Det var inte alls så som vi sett bilder på UFO eller liknande grejer. Det jag såg snurrade som en tidsmaskin mera. Var rödaktig, och snurrade en halv minut innan det försvann snabbt som fan! Det var helt tyst.

Jag kan inte förklara vad det kan varit! Detta är alltså inget skitsnack! Utan helt sant!

Flera än jag som inte kan kika på @Adam ?

Lite off-topic dock!

Jävlar vad hemliga Arne jag blivit helt ofrivilligt! :smiley:

Kanske du som är en alien som försöker ta i kontakt med oss? Du har ju ett A som avatar på det! :wink:

make sense.
Å andra sidan kanske de får frivilliga?

1 gillning

”Snurrade som en tidsmaskin”… Nu har du nog sett lite väl mycket sci-fi :wink:

1 gillning

Vet att jag sett en film när en tidsmaskin snurrade. Såg lite ut som den. Minns inte vad det var för film dock! Det finns säkert någon naturlig förklaring på allt! Men UFO är roligare! Jävligt skumt var det i alla fall!

Om du ser på platsen där allt hände så var vi framför torpet. Som för övrigt heter Bränntorp! Så var inga större längder ifrån. Det var dock mörkt så svårt att se. Men något skit var det som inte går att förklara.