UFO finns på riktigt

Från sajten:
https://teknikveckan.com/nyheter/ufo-finns-pa-riktigt/

US Navy har gått ut och meddelat att några filmer från 2004 och 2015 som dök upp på internet under 2017 innehåller UFO (Unidentified Flying Object). Amerikanska myndigheter har tidigare varit ytterst tystlåtna när det kommer till liknande observationer och ofta hänvisat till att det är väderballonger.

Filmerna visar på objekt som rör sig utan vingar, i mönster som med dagens teknik är omöjligt och i hypersonik hastighet.

US Navy har nu gått ut och bekräftat att de inte vet vad det är och att det är ett så kallat UFO även om de hellre vill använda definitionen ”unidentified aerial phenomena,”.

Samtidigt i en annan del av USA så sätter folk på sig foliehattar och gör försök till att storma det amerikanska flygvapnets militäranläggning Area 51 som länge påståtts hålla utomjordingar och UFO instängda.

Videon kommer från Geoffrey Gonzales på Paranormal Center via Gizmodo

2 gillningar

Jag har faktiskt sett ett för länge sedan :smiley:

Var något jävla skit mitt i skogen på landet som flög omkring. Var innan drönare och grejer. Sedan vad det var vet jag inte :confused:

Fox News har ju samma trovärdighet som friatider eller aftonbladet

4 gillningar

Jag tog klippet från Fox för att de tidigare hatat på folk som trott på UFO och hävdat att det är väderballonger.
Fungerar WashingtonPst bättre så är här länken.
https://www.washingtonpost.com/national-security/2019/09/18/those-ufo-videos-are-real-navy-says-please-stop-saying-ufo/

2 gillningar

Finns det några som fox inte hatar på (förutom den orangea moroten med comb-over)?

1 gillning

Nu har väl den orangea moroten börjat hata på Fox

1 gillning

Det jag såg var ingen väderballong i alla fall. Det jag såg snurrade runt och försvann skitsnabbt. Det är alltså sant och inget jag hittar på. Var ett tag sedan, men minns det väl. Min dåvarande tjej var med och såg samma sak.

Var utanför en by som heter Tystberga för 20 år sedan eller så.

Inget stort fan av Fox, inget stort fan av Aftonbladet heller men prata om Fria Tider och Aftonbladet i samma mening ger bara cred till Fria Tider som totalt saknar någon form av publicistiska rutiner och etiska riktlinjer.

Förvisso sant, dock sjunker aftonbladet djupare och djupare. Men absolut, det var lite som att jämföra pest med lite halsont

Alla som är uppväxta i Södermanland vet att det händer konstiga grejer kring Tystberga (pga det röks mycket gräs i de krokarna :speak_no_evil:)

1 gillning

Var runt här för 20 år sedan typ:

Vi var unga då och tjejens föräldrar hade ett torp där. Helt sant är det!

2 gillningar

Eller pest och kolera sedan kolera i princip är utrotat på grund av högre renlighet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jag har spenderat hela mitt vuxna liv att titta ut genom fönstret. … Inte sett något.

4 gillningar

Frågan är,den STORA frågan jag ställer mig är varför du fortsätter läsa Aftonbladet?

Läser inte aftonbladet längre…

But still…
“dock sjunker aftonbladet djupare och djupare”

Tycker det här är en intressant diskussion och önskar språka om det konstruktivt, men är något off topic så i så fall får vi flytta den till relevant Bubbla.

Det är ingen diskussion, bara någon som märker ord…

Ah, trodde det var unge herr Alnerbys åsikt.

Du tittar fel! :wink:

Något lär ju finnas där ute skulle jag tro. Vi är i alla fall inte själva! Det jag såg kan inte jag förklara. Sedan om det var något från våran jord eller inte vet jag inte.

Jag tror dock det är väldigt mycket skitsnack från många som tycker det är kul att skoja. Eller också ser dom fel. Finns ju folk som ser Venus, moln och annat som UFOs. Men ibland finns det inga förklaringar och då är det ju faktiskt ett UFO (oidentifierat flygande föremål).

1 gillning