Twinkly Strings julgransbelysning 997 kr på Coolstuff

Ett fall av fel prissättning eller bara ett bra pris? 997 kr st för 400 och 600-lampors modellerna. Jag behöver ingen, men har svårt att låta bli att testa att köpa en.
https://www.coolstuff.se/hogtider/jul/julpynt/twinkly-strings-appstyrd-julgransbelysning-pid-18273

1 gillning

Min tanke var tvärt om. Det måste ju vara 129 och inte 1200!

Perfekta!

Technology Connections har samma problem som jag, färgerna är fel på moderna julgransbelysningar. Därför kör jag med julgransbelysning från 60-talet ännu.

Prissättningen var som skrivet lite skum. Samma prissättning för alla varianter men bra pris på 600-varianten. Jag gillar Twinkly, kör en ny variant på uppsättningen i år. Gör sig lite bättre som film då ser man att det är lite fler LEDs än vad som syns här :slight_smile:

1 gillning

Någon som vet vad som är skillnaden mellan version 1 och 2?

Nu är den borta, verkar ha varit ett misstag.

Version 2 har ju nyligen fått HomeKit!:partying_face:

1 gillning

Fantastiskt ju! Men det stod aldrig om det var v1 eller v2 på den här så jag hoppade den

Fast det ska erkännas att homekitstödet är lite tveksamt i sin nuvarande utformning. Emellanåt så tappar slingan effekterna som jag ställt in och blir bara en solid färg (när jag slår av/på via Siri)

En begränsning i HomeKit tyvärr. Är samma sak på mina Hue som klarar att visa flera färger samtidigt.

Ny är de tillbaka med mer korrekta priser.

1 gillning

Nu är den med 250 lampor nedsatt med 40% och sen 10% på det med rabattkoden cooljul10.