Twelve South lanserar smart förvaring för armbanden till Apple Watch

Från sajten:
image

Apple Watch har funnits med ett bra tag och än så länge har Apple inte bytt ut fästet till armbanden på Apple Watch så många av oss har nog en dröm med armband hemma – men hur är det med förvaringen av dem?

Twelve South visar idag upp sin lösning för att få lite ordning och reda på alla Apple Watch armband i hemmet och de kallar sin senaste produkt för TimePorter. Det är kort och gott en hållare till alla dina armband som antingen kan fästas direkt på väggen eller varför inte på insidan av en garderobsdörr. Armbanden fästs på hållaren i sitt befintliga fäste och de är lätta att både sätta dit och ta bort.

En hållare rymmer sex band och kostar 29,99 dollar och TimePorter går att köpa redan idag på Twelve Souths hemsida.

Källa: Twelve South

Galleri

2 gillningar

Kan inte riktigt bestämma mig om det smart och snyggt eller inte.

1 gillning

Smart kanske, men inte snyggt. :slight_smile:

1 gillning

Jag gillar’t. Nu har jag inte så många band, annars skulle jag köpa.

Går iofs att gömma på insidan av en garderobsdörr t.ex. @RolexJocke kan säkert 3D-printa en snyggare och bättre. :smirk:

1 gillning

Skulle precis skriva att det finns massa ritningar av dessa på Thingiverse :smiley: ingen som har tips på något snyggare?

Borde man inte kunna göra som med ett nyckelskåp? Alltså typ samma koncept bara att det är inne i ett skåp istället, med öppningsbar lucka i en färg som inte sticker ut?

Hade jag haftcen ”vanlig” garderob hade jag nog satt sådana på insidan av dörren. Har dock ingen sådan garderobs