TV-tjänst

Då har du haft tur som inte fått den mjukvaran. För jag har ej detta tyvärr.

Har denna:

Telesnor kanske har spärrat det?

Japp, du har den innan. Min stödjer ej bridge…

Den innan? Har ju senaste?!

Hur ser det ut under Avancerat / Router?

Ja, de e Telenor som spärrat det. Skit också

Av vilken anledning då? Kan dom inte spärra upp den funktionen. Minns när jagvhade ett Thompson-modem när jagvhade atelia ADSL. Då fick jag ringa dom så att dom kunde sätta det i bryggläge.

Ringer och pratar med dom imorgon. Tack för hjälpen

1 gillning

Telenor är lite som BBB var, spärrar saker så man inte kan ändra själv. Jag hade BBB innan det blev Telenor och då kunde man ringa dem så bryggade de routern till mig medans vi pratade i telefon. Detta kanske även Telenor kan göra?

Hoppas det. För fick jäkligt bra speed med dom. Får se va dom säger imorgon.

Ringde Telenor nu på morgonen, dom skulle göra något med mitt abonnemang. Men han va osäker om de skulle hjälpa mig.

Hoppas det hjälper! Annars kanske du kan kontakta Huawei och se om dom kan hjälpa dig? :smiley:

Chattat med Huawei nu. Det är rätt version jag har. Så de ska finnas. De e något Telenor har gjort.

Kan dom inte skicka en fw på fil till dig som du kan slänga in som i sin tur tar bort Telenors påhitt?

Har du verkligen modell B535? Enligt huawei stödjer den inte bryggat läge.

Sorry, ser ju på din bild att du har den. Men hur kan du ha bridge mode. när de inte stödjs. Låter väldigt märkligt. haha

Det finns ju de som vet hur en slipsten ska dras. :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Låter riktigt konstigt… Har aldrig hört talas om att ett modem/router inte har stöd för bryggläge…

bild

Har nu ikväll kopplat om allt här hemma, nu är min Amplifi router en accesspunkt som är kopplad till ett mobilt bredband via telenor. Allt laddar så sjukt snabbt nu om jämför med lyssna och njut. Tråkigt men sant.

1 gillning

Klart du ska köra med Amplifi routern.

Beror på. Kör min appletv på wifi. Vi har 250/250 från Telenor. Skulle behöva kabeldragningen från helvetet för att lösa kabel till min appletv.
bild

3 gillningar