TuneIn reklam?

Vaknad imorse med reklam för ett av de stora kraftbolagen iofs statligt äger, men vad fan reklam på P1 , eller nu har TuneIn app på Sonos gott bananas. Men det verkar som TuneIn app spelar reklam när den startas, vad gör man? Vad säger man måndagmorgon …. Har dom gjort det läng och jag bara sovigt :slight_smile: . Ska jag ringa in till ring P1? Äh börjar i min trygga hamn i medie bruset, TeknikVeckan

//Daniel

Verkar krävas premium för att slippa reklam:

https://tunein.com/premium/

Men P1 finns även i Sonos Radio och Apple Music.

1 gillning

Tack, det har jag helt missat ska kolla in sonos radio. Då kanske det strular mindre med. Då tuneIn inte alltid velat starta spelningen vissa mornar utan man får sonos signalen.

//Daniel

1 gillning

Är nog 10 år sen jag använde TuneIn... sluta just för reklamen dom skulle prångla ut.

Använder TuneIn för både P3 och Bandit Rock dagligen och har aldrig fått reklam (hos Bandit, ja, men det är ju en kommersiell kanal). Det enda man hör är "TuneIn" innan streamen startas. I vilket läge är det ni stöter på reklamen? :thinking:

Sveriges Radio verkar ha en app på Sonos.

När appen / kanalen slås på så kommer en reklam slinga, märkte det först i måndags, aldrig tidigare. Nu har jag bytt till SR sonos app :grinning::+1:

//Daniel

1 gillning