Trevlig bärbar fotobelysning

till kanonpris. Beställde 2 direkt.

https://kaffebrus.com/produkt/vijim-vl-1-led-video-light?utm_source=Kaffebrus&utm_campaign=66d52847ae-EMAIL_CAMPAIGN_3_7_2019_15_37_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_e0215ab984-66d52847ae-305639429&mc_cid=66d52847ae&mc_eid=4e5fcad86e

1 gillning

Har du haft den tidigare? Tänker om den surrar nått?

Nix, vet inget om den. Till det priset kan man chansa, perfekt som portabel belysning tror jag.

Verkligen, kommer ju dock bara ha till video så då är det viktigt att de inte låter. Har dessa på jobbet som är riktigt bra så halva priset känns ju väldigt lockande.

Dealen gäller till den 16/3 eller tills de är slut, får kanske mina imorgon så jag kan testa hur det låter. Jag kör ju stillbild mest så för min del får de låta lite. :joy:

1 gillning

Yes, hade varit episkt!

Hittade en rabattkod som fungerar så man får 15%, skriv HILLMAN i kassan.

Funkar den på rabatterade varor? För mig är det försent. :joy:

Japp, köpte en nu för 372 spänn så frakten blev mer eller mindre gratis

Gott.

Tack för tipset! Passade utmärkt med tanke på att jag hämtade ut denna skönhet som lanserades idag :smiley:

2 gillningar

Japp, Lumix är bra skit. :joy:

Jag tänkte ha i studion när jag behöver hjälpljus på sidorna. Sen kommer de att vara ypperliga att ha med i packningen vid klockmässor t e x.

1 gillning

MFT är inget som en klockmänniska uppskattar men lite YouTube klarar den av :slight_smile:

MTF?

Trodde du skulle gå igång när det stod USB-C. :joy::joy::joy:

Micro Four Third :slight_smile:

Haha det är jag som köpt den till Marcus #suggerdaddy

Men sluta nu… jag har ju köpstopp… :slight_smile:

2 gillningar

Och ändå jagade han rabattkuponger. :joy::joy::joy:

Sånt är lätt att glömma. :joy:

Haha ja!

Hittade en video om dem. Jag beställde också två stycken.

2 gillningar