Trasig iPhone 11 – saknar Touch ID

Varit och lämnat min 3 månader gamla iPhone 11 på reparation då touch slutat fungera på högra sidan av skärmen. Kör nu en gammal 7:à under tiden. Inser hur mycket jag saknat Touch ID…

Intressant.
Har haft FaceID i två år, saknar inte TouchID det minsta. FaceID strular betydligt mindre

Jag kör mönster på min Note 10 plus :wink:

Tycker att FaceID är överlägset. Var tvungen att uppgradera iPaden för att få det där med :smiley:

3 gillningar

Håller med. Har aldrig saknat Touch-ID

1 gillning

Det är en av de största anledningarna till att jag funderar på en iPad Pro.

1 gillning

Jag vill ha båda. Saknar touchID varje gång min telefon ligger ner

2 gillningar

Är jag full eller…? Touch-ID? iPone 11…? Eller modern ironi? som jag iså fall gillar då jag också vill ha Touch-ID OCH Face-ID. Ramlar mot utgången nu…:champagne::sunglasses:

1 gillning

Hehe hans touch på skärmen slutade fungera på 11an. Då fick han använda sin 7a som har Touch-ID. Fick läsa det två ggr innan jag såg att det inte stod att det var Touch-ID som slutat fungera :smiley:

1 gillning

Haha…:+1:. Två glas vin, eller var det 3…:sunglasses: och man hänger inte med…:joy:

1 gillning

Men du gillar FaceId när du ligger ner. :rofl::rofl::rofl:

Den känner aldrig igen mig när jag ligger ner
bild

2 gillningar

Du ska inte rikta skärmen mot skrevet. :rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Skrevet har eget konto

Det var vad Paolo sa också, se hur det gick. :rofl::rofl:

1 gillning

Det går sådär för Horköparen från nacka och hans skrev

5 gillningar

Går kalas! Han har blivit med nytt program som går igång ikväll. Jag passade på att köpa lite tv-mys också.

bild

2 gillningar

Vilken idiot han är och han har dessutom mage att gå ut och tycka synd om sig själv för det han har gjort.

2 gillningar

Ja , vilken jävel han e !!! Så synd om honom … ja dör …

bild

2 gillningar