Trailer: Sonic The Hedgehog

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/trailer-sonic-the-hedgehog/

Idag släpptes trailern till den kommande filmen Sonic The Hedgehog, I trailern får vi se ett USA där militären behöver ta hjälp av Dr. Ivo Robotnik (som spelas av ingen mindre än Jim Carey) för att lösa varför norra delen av Amerika fått ett strömavbrott.

Sonic måste givetvis rädda världen från Dr. Ivo och detta gör han tillsammans med Tom Wachowski som spelas av James Marsden

Trailern ackompanjeras till tonerna av Gangsta’s Paradise och det är något svårt att avgöra om den är ironisk, cringe eller enbart bara Nej.

Alltså - först trodde jag att jag skulle tycka att Sonic skulle vara malplacerad men nu känns det mer som att världen är fel - inte Sonic. Varför placera honom på jorden? Känns lite som 80-talet när man inte hade råd med CGI så He-Man fick komma till jorden i stället mfl filmer.

1 gillning

Haha, true that, men va fasen, de där benen och den där pälsen och allt det där - den får första super mario filmen att verka bra

Skönt att se att Jim Carrey fortfarande kan vara skön på film, då hans välmående känts lite svajigt tillsammans med en bitterhet mot kändisskap och Hollywood. :blush:

1 gillning

Men jaaaaaa :heart_eyes:

Ja verkligen! Blev riktigt glad

1 gillning

Alltså, benen… :unamused: jag ryser lite varje gång jag ser dom…

Men kul att se Jim Carey i en sådan roll!