Trailer för Rambo: Last Blood

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/trailer-for-rambo-last-blood/

Rambo har problem på det privata planet med mördare och kidnappningsmän. Handlingen verkar vara Taken-inspirerade där en nära släkting blir just kidnappad. Vem är inte bättre att lösa problematiken än Mr Rambo himself.

Premiär den 20 på svenska biografer.

Haha, sånt mög.
Har producenterna i Hollywood brist på idéer?
Matrix 4 och sen denna? För att inte nämna mjölkningen av star wars

1 gillning

Man får ju ta Rambo-filmerna för vad det är. Gick igenom dom 4:a första förra veckan. Sett dom innan dock. Tycker dom är okej! Tror Rambo - Last Blood (2019) kommer bli bra. Hoppas på det i alla fall! Sylvester Stallone kommer nog ge allt! Så jag ser fram emot 5:an!

När det gäller filmfronten så är ju torkan total. Kolla bara top 20 filmerna på vilken filmtjänst du vill. Inte mycket man vill se där. Däremot är ju seriefronten väldigt levande och mycket intressant att se.

1 gillning

Börjar bli lite så på serier också nu tycker jag. Om man t.ex. kollar in Netflix’s serier så är det inte många av dom som är bra. Klart det finns bra också. Men många är mera för utfyllnad känns det som.

När det kommer till film på tjänster så får man tänka på att dom inte låser in användaren på samma sätt. Tror det är därför tjänsterna satsar mindre på film. För utbudet på film är hemskt! Allt har ju med pengar att göra.

Någon som sett nya Rambo än? Lyssnade igenom musiken nyss. Inte sett filmen dock!

Nej tack. Denna skippar jag gärna.

Man ska inte gå efter vad streamingstjänster erbjuder utan det finns väldigt många bra guldkorn. Gäller bara att vara aktiv och leta.

Du glömmer Avatar uppföljaren 2, 3, 4 och 5 :slightly_smiling_face:

1 gillning

Såg senaste Rambo igår. Var sådär! Fick inga Rambo vibbar tyvärr.