Trådlösa hörlurar max 5000?

Dotterns sambo ska köpa nya hörlurar, trådlösa overear med prio på ljud. Han androidanvändare och inte intresserad av några har som främst finnes att binda honom till er ekosystem.

Jag tipsar om: Bowers & Wilkins PX7, Sennheiser Momentum 3, BOSE 700 och Sony WH-1000XM4. Där Sony är det säkraste och mest ekonomiska valet. Men missar jag någon i all hast här? Finns det några nischtillverkare jag glömt bort?

Master & dynamics!!!

Tror @Marcus_Attefors har de här trådlösa mw60

Jag har testat mw65 och gav dem 4,5

Recension av MW65 världens snyggaste hörlurar.

Jag använder deras trådade mh40 till vardags när jag sitter vid datorn

2 gillningar

Världens sexigaste hörlurar :heart_eyes:

Tack, jag sätter på listan.

Med tanke på de exempel du drog upp där så verkar der vara overear han är ute efter?

xm4 är sjukt bra man personligen tycker jag de är klumpiga.
Bose 700 är riktigt bra, men nog inget jag skulle köpa idag.
Bose Qc45 uppföljaren på de magiska qc35 som alla älskar, sitter så skönt och är riktigt bra.
Momentum3 sitter också skönt, bra ljud.

Jag tror det handlar om att han måste testa vilka som sitter bäst för honom. Ljudet på samtliga är riktigt bra.

Det är overear han är ute efter. Autocorrect korrigerade en felskrivning så det blev otydligt i min text…:roll_eyes:

Jag hoppas han tar sig lite tid att testa, även om det är svårt att i en butik få fram ett rättvist betyg. Tycker jag.

1 gillning

Mina dailydriver overear är ju nu qc45. De sitter så sjukt skönt.

2 gillningar

Vad uppskattar du mest med QC45 jämfört med QC35 ?

1 gillning

Jag hade “orgianl qc35” kom kom 2016 och de hade microusb laddning. Så usbc är alltid trevligt

Skillnaden mellan qc35 och 45 är ganska liten. Men allt har ju blivit lite bättre.
Bose har länge haft: “No high, no low, it must be bose”
men 45orna känns som de har ett vidare spektrum.

De har även längre batteritid.

Så för att svara på din fråga: Batteritiden

1 gillning

Är QC45 en bra uppdatering åt mig som kört QC15 i några år. Använt dem bara när jag flugit, och jag har varit väldigt nöjd med dem hur de dämpat surret i kabinen.

@Stefan_Sandstrom flyger ju med Hilti kåpor så vad vet han? :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Pelto menar du :rofl:

1 gillning

Ja det tycker jag absolut.
Qc45 ANC är riktigt riktigt bra.