Tråden som först var en protest mot dark mode-nyheter men som nu är officiella dark mode-tråden

Eller?

Inlägg måste visst vara 20 tecken långa

2 gillningar

Man kan tycka så , men ja tycker allt att de e en nyhet - och alla dom nyheterna e bra !! :relaxed::+1:t2:

1 gillning

Älskar app uppdateringar :heart_eyes:

1 gillning

Nä, det är inte kul! Folk får ju uppdateringarna själva om dom har appen installerad! Inte mycket att skriva om i mitt tycke!

1 gillning

Jaaa !!

1 gillning

Du anar inte hur många det är som aldrig uppdaterar sina appar :slight_smile:

2 gillningar

Säkert, men då är dom i alla fall inte så intresserade av uppdateringar :wink:

Jodå när de läser om sådana här saker :slight_smile: Vi får alltid massa trafik på just nya funktioner i appar :slight_smile:

2 gillningar

Det är ni som bestämmer! Ni ser ju webbtrafik m.m. Är dock inget fel om att skriva om appar. Är det några större ändringar på populära appar så drar det säkert lite intresse!

Darkmode är INGEN nyhet. Det är en kosmetisk förändring bara :blush:

1 gillning

Du har min fulla support

Jag tycker dark mode är överskattat, men det är ju klart jag porrsurfar inte heller om natten. :rofl::joy:

2 gillningar

Du menar Dark Mode är inte en nyhet utan en livsstil! :slight_smile:

2 gillningar

Posta gärna en nyhet när Spotify får ett ljust läge.

2 gillningar

Vad är Instagram?

:wink::sweat_smile:

1 gillning

Nån fluga … kommer dö ut snart :relaxed:

Utseende och design av en app är lika viktigt som funktioner för mig. En av anledningarna jag fick upp mitt intresse för Apple för många år sedan. Något som folk inte bryr sig om utseende har svårt att förstå. Så för mig är det en nyhet värd att skriva om.

3 gillningar

Jag jobbar med design så visst tycker jag det är lite viktigt men menar att varje app som får mörkt läge kanske inte är en nyhet.
Sen kanske det är en större “nyhet” att Instagram får det än Klarna.

1 gillning

Klarna e ju ack så viktig! :sunglasses:

Såg att swish fått det. Är det så man betalar någon svart 2019? :laughing: bild

4 gillningar