Tråden om OnePlus 8 Pro

Så fascinerande, det måste ju vara något i YouTube och inte telefonen dock.

Jag tog upp det korta skärpedjupet i filmen men jag måste stryka under åter igen hur exceptionellt kort det är. Till den grad att jag nog få sänka betyget en smula.

Se på denna exempelbilden. Endast hjärtat är i fokus. På era mobiler lär det vara svårt att se förutom på de olika textblocken på bryggaren men om ni sitter på desktop prova att förstora upp den.

Det var en inställning i Chrome - aviseringar.

Men det har jag aldrig behövt fippla med tidigare.

Men nu är det löst iaf.

Vad gillar du luren?

Tycker mycket om den

Blev det fel på färgen också? :wink:

Förstår det verkar riktigt bra :slightly_smiling_face:
Hade jag inte varit fast i Note träsket så hade OP varit en given kandidat

Teknikveckan-lila är den bästa kulören!

Från sajten:
image

Det blev OnePlus 8 Pro som kammade hem priset för bästa smarta telefon av EISA i år.

EISA imponeras både av designen och den 6,78 tum stora 120Hz-skärmen utvändigt på telefonen. Även att den är IP68-klassad och har Snapdragon 865, 8 eller 12 GB i RAM, ett stort batteri på 4 510 mAH som kan laddas till 50% på 30 minuter med snabbladdning. De går så långt att de säger att OnePlus 8 Pro sätter det “smarta” i smartphone.

“Vi är hedrade att få EISAs pris för bästa smartphone för OnePlus 8 Pro, vår hittills mest teknologiskt avancerade och vackert designade flaggskepptelefon. På OnePlus arbetar vi hårt och ständigt för att skapa den bästa upplevelsen för våra användare, och OnePlus 8 Pro visar vårt engagemang för att dela den bästa tekniken med världen”, säger Pete Lau, grundare och VD för OnePlus.

Via: OnePlus Press.

1 gillning

så årets telefon 2020-2021. Så den förväntas alltså vara bästa nästa år också?.

1 gillning