Nu blev jag riktigt sur (2020)

Efter diverse konkurser har jag gett upp presentkort hel och hållet, borde vara olagligt att sälja.

3 gillningar

Ska presentkort ändå ges, låt det vara på Coop/Hemköp. Nåt jag ändå använder åtminstone ett par ggr i veckan. Inte sällanköp.

2 gillningar

Jobbigt kanske få till butiker som man måste gå till.

Jag ger ungarna presentkort på Steam, det brukar inte de bli sura över. =)

1 gillning

Sälj dem på Tradera min vän! Det gör jag, ofta i smyg, för min hustru saknar självinsikt runt bland annat det här. Blir jättesur när jag insinuerar att de kan glömmas bort och lika bra att sälja direkt - men sedan glöms de alltid bort!

Vågar knappt göra det. Kommer få skit av nära och kära om det kommer ut.

I got your back! Bara skicka foto på dem så fixar jag! Presentkorthatare unite!

1 gillning

Börjar se sämre ut

Beställde ett Rayman-spel till sambon till jul. Har inte haft tid att packa upp det än men nu skulle jag slånin det. I paketet låg:

bild

Klistra på en juletikett över ”Spider” och skriv ”Ray”.

2 gillningar

Shit, har han uppgraderat kostymen lite eller? :joy: Skämt åsido, så frustrerande när det blir så! :triumph:

1 gillning

Lider med dig verkligen. Slå in det och köp spelet digitalt så ser du hennes reaktion :slightly_smiling_face:

2 gillningar

933 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Tråden: Nu blev jag riktigt sur (2021)

25 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Smarta och dumma sätt att tvätta

41 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bränsleförbrukning

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: GB-glass

14 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Viaplay avslutar avtal för trogna kunder

49 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Lagar och regler i bostadsrättsföreningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Lagar och regler i bostadsrättsföreningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Språkpolisernas återkomst