Nu blev jag riktigt glad! (2020–2022)

Då får vi hoppas UPS levererar det de skall till dörren då nu när de fått tillbaka strömmen!

1 gillning

Flyget med Wizzair till Tirana i juni blev 4,5h försenat. Tog hjälp av Airhelp och nu får jag €227 i kompensation (efter Airhelps avgift på 35%). Jag gick därmed på plus på den resan :grinning:

6 gillningar

Såg nu att vi har full 5g täckning hemma. Undrar när det blev så.

6 gillningar

Sedan du blev vaccinerad? :wink:

7 gillningar

jo måste vara det :man_shrugging:

4 gillningar

10 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora elbilstråden

Fick ett brev från Telenor att deras tvillingkort försvinner. Nu heter det Extra data sim istället. Och eftersom jag har abonnemanget obegränsat så får jag behålla det jag har utan någon extrakostnad. Så det sitter bra i iPaden även om man oftast har tillgång till WiFi.

Jag sålde mitt obegränsade mobila bredband från telenor till en på blocket när jag kopplade in fiber här hemma

1 gillning

Har undrat och försökt få reda på när vårt hus egentligen är byggt, men inte lyckats. Förrän nu när vi rev ena badrummet och hittade det här i väggen :grinning:

16 gillningar

Vi har hittat in hos Komplett :slight_smile:

10 gillningar

Då är saken rätt… komplett!

1 gillning

Ett tag till iaf, sen blir den okomplett när vi byter logga och allt :smiley:

Man lär ju inte vara en av de tre vassaste knivarna i lådan om man som konsument tycker att ett bra betyg från en Mac-site är viktigt vid köp av en ny iPhone…:sunglasses::sweat_smile:

Men ändå kul att stämpeln sitter där. Bra jobbat…:clap::clap::clap:

1 gillning

Måste verkligen berömma servicen hos Apple. Postade i lördags min gamla Xs Max för batteribyte. Paketet hamnade i Tjeckien och idag är den redan tillbaka :flushed:

3 gillningar

Plötsligt händer det. Ett projekt jag är inblandad i kan sänka avgifterna och öka produktionen ganska radikalt. Det är dock inget trolleri eller avancerad verksamhetsutveckling. Bara att ett upparbetat kapital går att omsätta till verksamhet + lite högre risktagande. Hoppas nu alla blir lika glada som jag är… :smiley:

6 gillningar

Ändå trist att den skall behöva åka tur och retur dit :frowning:

1 gillning

De ställde ut den i några timmar på Apple-museet i Prag.

1 gillning

Magiskt museum :heart_eyes:





6 gillningar

Du kanske skulle ringa Apple och be dem skicka ditt simkort. :joy::joy:

1 gillning

Nä det tycker jag inte :grin: