Fjärrkontrollen till min Philips-TV har försvunnit och vill inte bli hittad – dessvärre går det inte byta HDMI-ingångar med Apple TV-fjärrkontrollen vad jag kunnat hitta. Funderar om det finns någon högkvalitativ tredjeparts-kontroll. Philips-kontrollen var ändå hemsk med fler knappar än kontrollpanelen till ett kärnkraftverk.
Vill tro att jag hjälpte svärmor med en Philips-app just för detta för ett par år sedan.
Google TV-appen fungerar hyffsat då det är en Android-TV men ibland vill den inte alls vara med.
Har inte använt den så mycket men den duger till att byta källa.
Tror inte den fungerar med Android TV-baserade enheter dessvärre.
Vet inte riktigt vad androidbaserad innnebär i detta fall. Den fungerar på min
58PUS9006/12
Men din tv kanske är äldre?
Kanske lika bra att satsa på något enkelt.
Kjell har väl ganska god sortering på fjärrkontroller?
Har en Harmony Elite hemma, sväng förbi om du vill testa den
Det är den iofs – lustigt, min dök inte upp nämligen.
Läser man kommentarerna om appen så är det nog inte så ovanligt
Hehe
Kollade först på en bättre begagnad Harmony-fjärr men de är så dyra för det jag skall ha det till så beställde denna:
@Esse min vän, missade du mitt inlägg. Har en Harmony Elite som ligger i en låda. Bara komma och hämta
Åfan, jag tolkade det som att jag bara kunde testa den för att se om den fungerar. Är det sant? Är du på riktigt? Är du det bästa som hänt denna veckan?!
Självklart!
Är i GBG den här veckan men jag kan öppna dörren så kan du bara kila in och hämta den
Finaste Cribe i stan! Jag drar förbi i morgon!
Kanon! Hojta till när du är på G så är jag redo med låsknappen Den ligger i en låda i byrån till höger i vardagsrummet
Min dyker in upp längre heller. Använde den till tvn när den var ny men nu tre år senare funkar inte appen längre. Värdelös app.