Tips på skidapp för utförsåkning

Ska åka slalom några dagar och tänkte att det kunde vara kul med en app för lite statistik samt att kunna se vilka nedfarter jag åker osv. Hittade Slopes och Skill men betalar inte 325 kr per år för några dagars användande.

Har ni några tips?

Slopes är bäst av de jag provat. Den funkar att använda utan att betala, men man får inte all statistik. Man får km nerför , hastighet medel, max och liftåkning, men man kan inte analysera sönder ett åk.
Snoww finns och Ski trax också, men de var tidigare sämre än Slopes
gratis versionen vad man får med slopes ser du här:

I appen förr kunde man köpa ett par dagar också, vet ej om det fortfarande går. Ska snart iväg själv så jag ska loga in och kolla läget. Men vi har som sagt kört utan premium de senaste säsongerna, jag får inte över det i Strava men det hamnar i Apple Watch som träning och det räcker för mig

Tack! Då kanske det kan vara ett alternativ då jag klarar mig med grundläggande statistik.

Skill var också väldigt snygg så kanske ska se om jag kan ha båda igång och se vilken som verkar bäst.

Använder du AW ?
Isf kanske workoutdoor kan va ngt :blush:

2 gillningar

Haha, den appen funkar fint för längd oxå :wink::grin:

Wow, det är ju en bonus :wink:
Ska testa den.

Klarar den att skilja på när man åker lift uppåt. Finns en del appar som tror man åker skidor både uppåt och neråt. :slight_smile:

Tror det, inte något jättebra test här då jag bara åkte ett åk men såhär ser de ut.

1 gillning

Finns en massa data
Här ser man intervaller (se inringat) :blush:
Och det stämmer nog. Drar man fingret längsmed inringade intervaller så ser man en pil på kartan o det stämmer överens med pist o lift :+1:t2:

1 gillning

Verkar finnas en settings också, tycker denna appen är grym men det finns oändligt mycket att ställa in…

1 gillning

Nice, då ska jag nog testa den nästa vecka

Ooh!! Coolt :ok_hand:t2:
Yes, den är riktigt bra

För Slopes så kan du betala per dag eller för en vecka.

Ser att den kostar, men man slipper dessa förhatliga prenumerationer. Synd de inte har en testversion.
Någon som har den och kan kolla om appen även har vindsurfing som aktivitet? I så fall ett givet köp om den har både skidor , cykling och vindsurfing.

Surf finns iaf :grin:

Fanns inte windsurf under wheelchair?:sunglasses:

Wheelchair-race … :joy:

Vänner som kör Strava, men kanske inte optimalt