Ger den 3 av 5 stjärnor. Action från början till slut. En roll som Jason Statham har gjort ett antal gånger. Blir en aning förutsägbart. Han är helt överlägsen vilket motstånd han än möter. Såg på Pluto TV.
”The death of Bunny Munro” (SkyShowtime) fick högsta betyg i DN i dag. Serien är baserad på Nick Caves roman ”Bunny Munros död”, som kom ut i Sverige 2009.
Jag glömmer ibland att jag är lite av en WW2-MÖP Jag har dock läst/sett en del om dessa svenskar i andra sammanhang som befann sig i Warzsava (stavning?) under kriget. En intressant historia. Det var där de första rapporterna om förintelsen kom, men tystades ner ganska grovt av firma P-A Hansson/Gustav V.
Stämmer det att hon fick 28 miljoner dollar för att göra filmen av Amazon? Det finns även uppgifter att Trump-familjen och sådant som har kopplingar till honom sammanlagt fick 58 miljoner dollar för detta spektakel av Amazon. Det är ju en förtäckt muta in det stämmer.
Det där säger väl mer om att tomatsystemet är trasigt än något annat dock. Hur kan 98% av biobesökarna tycka det var bra medan 6% av recensenterna tyckte det?
Ja det kan man undra. Man får se över tid. Men verkar som om popcorn i detta fallet är köpta vilket urholkar det hela. Oavsett är den ju kass enligt recensioner
Blir ännu bättre gällande Melania filmen. Han som regisserat den är anklagad för sexuella övergrepp och figurerar i de nyligen släppta Epstein materialet. Undra om det ökar biljett försäljning
Serien har några år på nacken, populärt med vikbara knappmobiler då. Men ger den 5 av 5 stjärnor. Ray Winstone passar bra i huvudrollen. Som en fd polis som är privatdetektiv.