Såg Sällskapsresan på TV 4 Play:
Naturligtvis sett den tidigare, men ändå lite av en Jultradition att kolla den.
Man blir på gott humör av den.
Såg Sällskapsresan på TV 4 Play:
Naturligtvis sett den tidigare, men ändå lite av en Jultradition att kolla den.
Man blir på gott humör av den.
Kollat på Narvik på Netflix. En film med stor potential som slarvas bort lite. Den följer två spår, slaget om Narvik och livet i Narvik under slaget. Det blir för lite av båda. Men klart sevärd.
Var ett tag sedan jag såg den, men vill minnas att jag hade lite samma intryck som dig att den skarvades lite här o där. I övrigt en helt okej film.
Den här serien hade jag missat. Men den är bra. Handlar om Thomas Cromwell och Henrik VIII.
Sett 25 minuter av denna och är helt hooked, hoppas den håller sig hela filmen. Finns på Prime.
Såg precis klart The Pacific för kanske 10e gången. Bäst efter BoB så är det en av de bästa WW2 serier som finns.
Magi
Bra tyckte jag.
Hittade en serie som jag hade glömt bort att jag ville se. STHLM Blackout på Amazon. Gillade den.
Någon som sett denna än?
Kollade precis på Saknar dig av Harlan Coben som alltid gör saker som jag gillar. Helt klart sevärd.
Så jag kan vänta mig mirakel?
Nej, det finns inga mirakel.
Började se på den nyss. Se vad jag tycker om den. Bara 4 avsnitt så den går man genom snabbt!
Miniserier men 4-6 avsnitt är min favorit. Tillräckligt långa för att hinna fördjupa, men inte så länga att man stönar av att det aldrig tar slut.
Japp, samma här. Jag gillar inte alls när serier har för många säsonger och avsnitt. Oftast blir det sämre och sämre tycker jag. Kan gå flera år innan slut, om man nu får ett slut. Ibland så läggs dom ner innan.
Streama Juror #2 på Max
Handlar om en man som precis ska få barn, och ska vara med i en jury för en uppmärksammad rättegång. Under rättegången visar det sig att han vet mer om fallet än han vill avslöja och har ett moraliskt dilemma.
Glöm inte del 7 Shakalen på Skyshowtime är släppt. Så nu är det bara en del kvar att invänta.
Lugn, det är 10 avsnitt, så du har mycket mer att vänta!
Liten spoiler-alert, men det kan redan nu avslöjas att Ep 10 inte kommer sluta som originalfilmen från 1973 där Schakalen begravs i en omärkt grav, endast bevittnat av den ihärdiga detektiven. Detta är streaming-TV, då vill vi ju alltid ha en säsong till!