Tips på filmer och serier (2022)

Du har smak! Gillar det där skiten också!

1 gillning

De ska väl dessutom vara i Sverige den här gången

1 gillning

Jepp det blir det :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Ser denna först nu och vilken film!

4 gillningar

Fotbollsplanen i Norge finns på min ”bucketlist”

1 gillning

Såg precis klart på "The Staircase" på nattskiftet (Jag vet, bättre sent än aldrig).

Riktigt välspelad, spännande och inte alltid som man tror! :slight_smile:

Det var riktigt bra. Om du ser 2:an berätta vad dyr tycker om den. Vi ska se den här under hösten.

1 gillning

Helt ok tyckte jag, men gillade Bohemian Rapsody mer. Tom Hanks och framför allt Austin Butler gör ett fantastiskt jobb. Tror man måste gilla Bay Luhrmann lite mer än jag gör för att riktigt uppskatta stilen.

1 gillning

Egentligen börjar The Grand Tour vara rejält tjatigt men jag kan inte låta bli att tycka det är väldigt underhållande 90 minuter varje gång det kommer ett nytt avsnitt.

4 gillningar

Kommer aldrig tröttna på dem. Men jag förstår hur du menar.

2 gillningar

Just sett A quiet place 2. Mycket bra!

2 gillningar

Haha sjukt! Jag och frugan såg precis klart den vi med! Helvete så länge vi får vänta på nästa del :frowning:

1 gillning

Den var verkligen bra. Men jag hoppas den stannar här. Trött på allt med ständigt nya uppföljare.

Samma här! Även trött på serier som aldrig får ett slut. Sämre och sämre blir det typ!

1 gillning
2 gillningar

Det kommer två till :slight_smile:

Två till..:flushed: Okej...:grimacing: Men jag gillade de här två väldigt mycket så man kommer ju se 3:an direkt.

Samma här, får hoppas att de ger oss ett värdig slut på den sen :sweat_smile:

1 gillning

Säsong 2 av Snabba Cash är precis som säsong 1: full av stresspåslag, misär och inte en enda sympatisk karaktär. I love it.

3 gillningar

Klämde säsong 2 igår.